خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - ازبکستان؛

امید نوروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد / اخلاقی و مهدی‌زاده منتظر شانس مجدد

کد خبر : ۲۰۴۱۲۰

نوروزی برای حضور در دیدار فینال باید از سد توماس لورینچ از مجارستان دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان اروپا عبور کند.

امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات اوزان ۶۶،۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز(شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۳ در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل کنسنتاتین استاس از بلغارستان در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ و علیرغم ناداوری به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوروزی برای حضور در دیدار فینال باید از سد توماس لورینچ از مجارستان دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان اروپا عبور کند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید اما در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سلجوق جبی قهرمان جهان از ترکیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا اخلاقی شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور اول با نتیجه ۳ بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

حریف مهدی‌زاده این دیدار مقابل لوپز کشتی گیر سرشناس کوبا و دارنده چندین مدال طلای المپیک و جهان با نتیجه ۶ بر صفر و با توجه به سه اخطار شدن، شکست خورد و باید منتظر دیدار نیمه نهایی ماخوف روس و لوپز کوبایی باشد تا در صورت برتری لوپز مهدی زاده شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز