خبرگزاری کار ایران

حرمت ها باید رعایت شود؛

پازاج: به خاطر حفظ شان مربیان جوایز را پس دادیم / نارضایتی در مورد تمامی رشته ها وجود داشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۱۴

علت اصلی اینکه سکه‌‌ها را پس دادم به خاطر میزان آن نبود بلکه احساس کردم جایگاه مربیان حفظ نشده است. زحمتکشان واقعی ورزش مربیان هستند اما خواسته یا ناخواسته جایگاه آنها در میزان جوایز رعایت نشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به خاطر اینکه شان و جایگاه مربیان حفظ شود جوایزی که بابت مدال‌آوری در بازی‌های اینچئون اهداء کردند را پس دادیم.

احد پازاج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پس دادن جوایز خود اظهار داشت: علت اصلی اینکه سکه‌‌ها را پس دادم به خاطر میزان آن نبود بلکه احساس کردم جایگاه مربیان حفظ نشده است. زحمتکشان واقعی ورزش مربیان هستند اما خواسته یا ناخواسته جایگاه آنها در میزان جوایز رعایت نشد. این نارضایتی در مورد تمامی رشته‌ها وجود داشت.

وی ادامه داد: خدا را شکر به اینگونه جوایز نیازی نداریم اما با توجه به کسب عنوان قهرمانی جهان باید شان مربیان حفظ شود. در کل کار درستی انجام ندادند، حرمت‌ها باید حفظ شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روحیه‌ام بد نیست. اردوها را برگزار می‌کنیم و توقعی هم نداریم کارمان را انجام می‌دهیم چنانکه درگذشته انجام می دادیم. کارنامه‌مان نیز مشخص است. عنوان قهرمانی حهان و گرفتن ۷ مدال در بازی های آسیایی از جمله عناوین ما است.

پازاج در خصوص اینکه رئیس جمهور از میزان جوایز اطلاعی نداشته است بیان داشت: من اطلاعی ندارم اما باید با او هماهنگ می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز