خبرگزاری کار ایران

در صورت قهرمانی در جهانی لهستان؛

جوایز ۵۰ هزار دلاری در انتظار کشتی‌گیران روس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۰

با در نظر گرفتن چنین پاداشی قصد تحریک ورزشکارن‌مان را برای به دست آوردن بالاترین دستاوردها داریم.

  • عمر مرتضی‌علی‌اف از تعیین جوایز ۵۰ هزار دلاری برای نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی روسیه در رقابت‌های جهانی مجارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عمر مرتضی‌علی‌اف معاون اول رئیس فدراسیون کشتی روسیه با بیان این مطلب افزود: با در نظر گرفتن چنین پاداشی قصد تحریک ورزشکارنمان را برای به دست آوردن بالاترین دستاوردها داریم.

وی در خصوص باقی ماندن کشتی در المپیک ۲۰۲۰ گفت: به عقیده من عدالت انجام شده است واین همان چیزی است که باید اتفاق می افتاد. تصور المپیک بدون کشتی غیر ممکن است و این ورزش همواره دهها هزار نفر از مردان و زنان جوان را در سراسر جهان درگیر خود کرده است.

مرتضی علی‌اف ادامه داد: تغییرات قوانین بسیار خوبی در کشتی پیش آمده و مطمئن هستم با قوانین جدید این رشته وادار به حرکت رو به جلو شده و جایگاه و محبوبیت خود را مجددا بدست خواهد آورد.

عمر مرتضی‌علی‌اف در پاسخ به سوال ویژگی های برگزاری اولین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پس از تغییر مقررات و تصمیمات کمیته بین المللی المپیک مبنی بر حفظ کشتی در المپیک اظهار داشت: من معتقدم که این مسابقات به طور کامل با رقابت‌های قبلی متفاوت خواهد بود و به نظر من صفحه جدیدی در تاریخ این رشته باز شده است. قوانین روشن و جدید، این رشته را دیدنی‌تر کرده و موجب شده که کشتی‌گیران که دارای اعتماد به نفس بالاتری هستند با حرکات رو به جلو و فعالیت مداوم فنون بسیار زیبا و صحنه‌های دیدنی از کشتی را به تصویر بکشند.

معاون اول رئیس فدراسیون کشتی روسیه در پایان با اشاره به تغییر کامل تیم روسیه، خاطر نشان کرد: از نفرات قدیمی‌تر ما تنها حاجی‌مراد گاتسالوف حضور دارد که او هم در وزن جدید مبارزه خواهد کرد. تمامی اعضای تیم ما جدید هستند و من نحوه مبارزات آنها را در مسابقات قهرمانی روسیه، بازیهای المپیک ورزش‌های دانشگاهی و مسابقات بین المللی مختلف دید‌ه‌ام و مطمئن هستم که می‌خواهند از فرصت بدست آمده نهایت بهره را برده و توانایی‌های خود را به کادر فنی نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز