خبرگزاری کار ایران

نمایندگان به صالحی رأی اعتماد بدهند؛

خادم: دیگر دغدغه‌ای برای کشتی ندارم / آقا رسول بهترین گزینه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۸

با حضور آقا رسول در فدراسیون کشتی دیگر تکلیفی ندارم چون دنبال خدمت بودم و با حضور فرد شایسته مثل آقا رسول آرزوهای من در فدراسیون کشتی محقق شده است.

رئیس سابق فدراسیون کشتی ایران گفت: فکر می‌کنم آقا رسول(خادم) بهترین گزینه برای هدایت فدراسیون کشتی است.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم آقا رسول بهترین گزینه برای هدایت فدراسیون کشتی است و توان جمع کردن و به نوعی ساماندهی امور فدراسیون کشتی را دارد و می‌تواند گزینه به جا و درستی باشد.

وی در مورد لغو انتخابات فدراسیون کشتی گفت: لغو انتخابات فدراسیون کشتی هم بر آمده از برخی اطلاعات ناقصی بود که منتقل شده بود و فکر می کنم هیچ مشکلی نبود و وزارت ورزش به راحتی می‌توانست انتخابات فدراسیون کشتی را برگزار کرده تا در قالب یک رقابت سالم فردی می‌توانست سکان هدایت کشتی ایران را برای ۴ سال در دست بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.

رئیس سابق فدراسیون کشتی ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم در حال حاضر اولویت اول ورزش ایران رأی اعتمادی است که مجلس باید به وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش بدهد. شخصا این انتظار را از نمایندگان محترم مجلس دارم که با توجه به عملکرد خوب صالحی‌امیری در این مدت و نزدیکی‌اش به رئیس‌جمهور به وی رأی بدهند چون می‌تواند مشکلات مالی ورزش ایران را سریع حل کند.

وی افزود: در این مدت شناختی که از صالحی‌امیری پیدا کردم، وی شخصی بسیار اخلاق‌مدار و با روحیات فرهنگی است و یکی از مشکلات و نقاط تاریک ورزش کشور بحثاخلاقی بوده به خصوص در مدیریت کلان ورزش و بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها برآمده از مدیران ارشد ورزش کشور بوده که صالحی‌امیری می‌تواند با روحیاتی که دارد، آن را برطرف کند. بنده با حضور رسول خادم در فدراسیون کشتی دیگر خیلی دغدغه‌ای نسبت به رشته‌ای که در آن بزرگ شدم، ندارم و از الآن دیگر خیلی اصراری برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی ندارم.

خادم در پایان گفت: عده‌ای مدعی شده‌اند رسول خادم به دنبال وزارت ورزش و بنده دنبال ریاست فدراسیون کشتی بودم. من در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرده بودم و دنبال فدراسیون بودم اما در مورد آقا رسول و وزارت ورزش اطلاعی ندارم و از خودش بپرسید. من دو بار در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کردم اما با حضور آقا رسول در فدراسیون کشتی دیگر تکلیفی ندارم چون دنبال خدمت بودم و با حضور فرد شایسته مثل آقا رسول آرزوهای من در فدراسیون کشتی محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز