خبرگزاری کار ایران

وابسته به گروه و جناحی نیستم؛

جدیدی: فکر نمی‌کنم وزارت‌ورزش در انتخابات کشتی اعمال‌نظر کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۶

پشتوانه‌سازی و اعتدال کشتی با فرهنگ پهلوانی را در دستور کارم دارم که امیدوارم با کمک و دعای جامعه کشتی در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون آنها را پوشش بدهم.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی گفت: وظیفه‌ام بود در انتخابات کشتی شرکت کنم و برنامه‌هایم را در یک پکیج اقتصادی در رویکردی ۴ ساله آماده کرده‌ام.

عباس جدیدی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان این مطلب افزود: رویکرد من المپیک آینده خواهد بود. برنامه‌ریزی کلی را برای اعتدال جامعه کشتی در نظر گرفتم. یکی دیگر از برنامه‌هایم بحثفرهنگی است که بسیار مهم است. می‌توان گفت با یک پکیج فرهنگی و یک پکیج اقتصادی مهم و یک برنامه‌ریزی اساسی پا به انتخابات گذاشتم، ضمن اینکه پشتوانه‌سازی و اعتدال کشتی با فرهنگ پهلوانی را در دستور کارم دارم که امیدوارم با کمک و دعای جامعه کشتی در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون آنها را پوشش بدهم.

وی درخصوص اینکه آیا از طرف جناح و گروهی حمایت می‌شود تا در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند، گفت: اصلاً پرسیدن این سوال درست نیست. من خدمتگزار مردم هستم و همیشه و همه‌جا و در هر زمینه‌ای مستقل وارد می‌شوم و اگر چند ماه گذشته را ورق بزنیم در انتخابات شورای‌شهر هم به صورت مستقل وارد شدم، این نشان‌دهنده آن است که وابسته به گروه و جناحی نیستم. ورود من به شورای شهر شهادت می‌دهد که من مستقل بودم و جناح من مردم و رضایتمندی مردم است. نگاهم نیز نگاه خوشحالی مردم است خط قرمز من مردم هستند و خواسته‌های آنها برایم بسیار ارزشمند است.

این کشتی‌گیر با سابقه ادامه داد: البته من به همه جناح‌ها و گروه‌ها به عنوان یک ورزشکار احترام می‌گذارم، اما وابسته به هیچ‌کدام از آنها نیستم و مستقل هم عمل می‌کنم و افتخار می‌کنم تشویقات مردم و دعای خیر آنها توانسته‌ام در میادین ورزشی مدال بگیرم.

جدیدی درخصوص اینکه در صورت رای‌آوردن به عنوان رئیس فدراسیون کشتی به حمایت وزارت ورزش نیاز دارد، بیان داشت: همه فدراسیون‌های ورزشی به وزارت ورزش نیاز دارند و صاحب اصلی ورزش وزارت ورزش است. کدام فدراسیون بدون کمک وزارت ورزش امور خود را پیش می‌برد؟ در ورزش فضای کار نوعی است که وزارت ورزش به عنوان یک مرجع محسوب می‌شود. ما هم در راستای سیاست‌های کشور و وزارت ورزش گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کشتی از کدام کاندیدا حمایت خواهد کرد، تاکنون هم در چنین فضاهایی نبوده و وارد نشده‌ام. اولین باری است در انتخابات یک فدراسیون ورزشی شرکت می‌کنم و زیاد هم به این مسائل وارد نیستم و فکر هم نمی‌کنم وزارت ورزش بخواهد در انتخابات کشتی اعمال‌نظر کند.

جدیدی درخصوص اینکه رقابت اصلی بین او و رسول خادم است تاکید کرد؟ من وارد صحبت نفری نمی‌شوم، صحبت‌های کلی را گفتم. برنامه‌های خودم را به هیات‌های کشتی اعلام خواهم کرد و تاکید دارم نه تنها تهران و چند استان صاحب کشتی بلکه باید نگاه ما به کشتی کل کشور باشد تا با یک نگاه ملی همه را با یک چشم ببینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز