خبرگزاری کار ایران

با اعتراض برخی استان‌ها صورت گرفت؛

هشدار فدراسیون کشتی برای حذف کشتی‌گیران غیر بومی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۲

چنانچه مشخص شود کشتی‌گیر معرفی شده جمعی استان نبوده و به صورت قرضی در مسابقه شرکت نموده در هر مرحله‌ای از مسابقه باشد از جدول حذف خواهد شد.

با توجه به حضور کشتی‌گیران غیر بومی در تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی، فدراسیون کشتی طی بخشنامه‌ای شرایط حضور کشتی‌گیران در این مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این بخشنامه آمده است: نظر به اینکه تعداد زیادی از استان‌ها اقدام به جذب کشتی‌گیران درجه ۳ و ۲ سایر استان‌ها نموده و با معرفی‌نامه‌های متعدد نفرات غیر بومی را جهت شرکت در مسابقات معرفی و یا توسط سرپرست اعزامی در لیست ارسال شده تغییراتی ایجاد می‌گردد با اعتراض استان‌هایی که از این موضوع دوری جسته‌اند روبرو بوده و کادر اجرایی مسابقات را با مشکل مواجه نموده‌اند، از ابتدای سال ۹۲ با این موضوع شدیدا برخورد و چنانچه مشخص شود کشتی‌گیر معرفی شده جمعی استان نبوده و به صورت قرضی در مسابقه شرکت نموده در هر مرحله‌ای از مسابقه باشد از جدول حذف خواهد شد.

بر این اساس جابجایی کشتی‌گیران با شرایط زیر بلامانع است:

۱ - کشتی‌گیرانی که در هر استانی سرباز یا دانشجو باشند با ارائه مدرک، جمعی آن استان محسوب می‌شوند.
۲ - کشتی‌گیرانی که تمایل به تغییر استان خود را دارند بایستی حداقل ۶ ماه در استان قبلی فعالیت نداشته و مراتب را نیز کتبا از طریق هیأت کشتی استان جدید اعلام نمایند.
۳ - کشتی‌گیرانی که در استان خود کشتی گرفته و پس از انتخاب نشدن در تیم استان با رایزنی از استان جدیدی معرفی‌نامه دریافت و در مسابقات شرکت می‌نمایند از جدول مسابقات حذف و به مدت ۶ ماه از فعالیت آنها جلوگیری بعمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز