خبرگزاری کار ایران

تکلیف داوران غیرفعال بزودی مشخص می شود؛

رسول خادم: شورای داوران تصمیم ساز است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۲۶

با توجه به مجموعه حاضر در شورای منتخب داوری، ما به دنبال حرکات تازه و گسترش نقاط مشترک بین داوران طراز اول و سایر داوران بین المللی و ملی کشور هستیم.

نخستین جلسه کمیته داوران جدید فدراسیون کشتی با حضور رسول خادم رییس و حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی، رییس کمیته و اعضای منتخب عصر چهارشنبه در سالن کنفرانس خانه کشتی برگزار و سرفصل های تعیین در دستور جلسه به بحثو بررسی گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در ابتدای این نشست ضمن ابراز خرسندی از آغاز فعالیت شورایی کمیته داوران فدراسیون، گفت: انتخاب تنی چند از نبخگان در شورای منتخب، نوید اتخاذ تصمیمات کارساز برای داوری می دهد و فدراسیون نیز انتظار دارد با ایجاد فضای تازه، حرکت های جدید درامر داوری کشور صورت گیرد.

خادم افزود: با توجه به مجموعه حاضر در شورای منتخب داوری، ما به دنبال حرکات تازه و گسترش نقاط مشترک بین داوران طراز اول و سایر داوران بین المللی و ملی کشور هستیم.

وی تصریح کرد: هدف نهایی ما، تلاش و نظارت جمعی داوران منتخب به اجرای تصمیمات تاثیرگذار در امر داوری است و در این راستا، اصلاح شیوه نامه های اعزام داوران بین المللی به رقابت های برون مرزی و چینش داوران برای مشارکت در رقابت های داخلی و همچنین نظارت دقیق رییس کمیته داوران به اجرای مصوبات جلسات شورای داوری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه توجه به اهمیت طبقه بندی کیفی داوران در دعوت آنها به مسابقات داخلی، بحثاعزام ها به مسابقات بین المللی براساس کیفیت و کلاس داوران، را از دیگر موارد مورد توجه فدراسیون کشتی دانست.

وی خاطر نشان کرد: تصمیمات شورایی کمیته داوران ملاک عمل و مرجع اصلی دستورالعمل اجرایی داوری خواهد بود و رییس کمیته داوران نیز مسوول پیگیری اجرای مصوبات است که در این راستا فدراسیون کشتی و شخص رییس فدراسیون، خود را موظف می داند به طور همه جانبه از تصمیمات اصولی و منطقی کمیته حمایت کند که البته در صورت بروز مشکلات اجرایی، توضیحات لازم به کمیته ارایه خواهد شد.

مصوبات اولین نشست کمیته داوران فدراسیون کشتی، به شرح زیر است:
۱ - - مقرر گردید پیش نویس شیوه نامه اعزام داوران به رقابت های بین المللی با اخذ نظرات اعضای کمیته داوران از سوی رئیس کمیته داوران تا جلسه آتی تهیه و ارائه شود.
۲ - مقرر گردید پیش نویس شیوه نامه شرکت داوران در رقابت های داخلی با اخذ نظرات اعضای کمیته داوران از سوی رئیس کمیته داوران تا جلسه آتی تهیه و ارائه شود.
۳ - مقرر گردید پیش نویس تعرفه داوری سال ۹۳ با اخذ نظرات اعضای کمیته داوران از سوی رئیس کمیته داوران تا جلسه آتی تهیه و ارائه شود.
۴ - مقرر گردید موضوع تعیین تکلیف داوران غیرفعال در دستور جلسه بعدی کمیته داوران قرار داشته باشد و اعضای کمیته داوران پیشنهادات خود را تا جلسه آینده ارائه نمایند.
۵ - جواد کریمی بنا به پیشنهاد رییس کمیته داوران و پذیرش اعضای کمیته داوران به اتفاق آراء به عنوان دبیر کمیته داوران برگزیده شد.
۶ - مقرر گردید رییس کمیته داوران شاخص های ارزیابی و تعیین داوران برتر سال را جهت بررسی کمیته ارائه نماید.
۷ - مقرر گردید پنج داور زیر ۴۰ سال برای رقابت های گزینشی المپیک نوجوانان درتایلند اعزام شوند.
۸ - مقرر شد شیوه نامه گزینش اعزام داوران ملی به کلاس های بین المللی در جلسه آینده ارایه شود.

در نخستین جلسه کمیته داوران محمدابراهیم امامی رئیس و علی اکبر طهماسبی، عزیزاله اطاعتی، ابراهیم کریمی، اردوان صاحب و علی گرمرودی اعضای کمیته داوران فدراسیون کشتی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز