خبرگزاری کار ایران

کشتی بین‌المللی جام پیروزی - ترکیه؛

سه مدال برای کشتی‌گیران نوجوان ایران / نمایندگان ایران در حسرت طلا

کد خبر : ۱۵۹۱۱۶

پویا ناصرپور و کرامت عبدولی در کشتی فرنگی دو مدال نقره و نعیم حسین‌زاده در کشتی آزاد یک مدال برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

کشتی گیران نوجوان ایران در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بین المللی جام پیروزی ترکیه، به سه مدال دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در دومین روز این مسابقات که با شرکت کشتی‌گیران ۱۲ کشور در آنتالیای ترکیه برگزار شد، پویا ناصر پور و کرامت عبدولی در کشتی فرنگی دو مدال نقره و نعیم حسین زاده در کشتی آزاد یک مدال برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

در رقابت‌های دیروز شنبه و در کشتی فرنگی در وزن ۴۶ کیلوگرم، پویا ناصر پور در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم نماینده گرجستان را با حساب ۸ بر ۴ شکست داد.

ناصر پور در دیدار ماقبل فینال به رقابت با نماینده قزاقستان پرداخت و با نتیجه ۹ بر ۲ به برتری رسید. نماینده کشورمان دیدار پایانی را با نتیجه ۸ بر صفر به حریف ترکیه ای خود واگذار کرد تا گردن آویز نقره شود.

در وزن ۵۸ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم فرنگی کار بلغارستانی را ۹ بر ۴ شکست داد.

عبدولی در دور سوم نماینده گرجستان را ضربه فنی کرد و در دیدار پایانی با شکست از حریف ترکیه ای خود به مدال نقره رسید.

در رقابت‌های کشتی آزاد نعیم حسن زاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم نماینده بلغارستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد. حسن زاده در دور سوم مقابل کشتی گیر گرجستانی شکست خورد و با پیروزی بر کشتی گیر قزاقستانی به مدال برنز رسید.

در آخرین روز این مسابقات امروز یکشنبه و در رشته کشتی فرنگی محمدرضا آقانیا در وزن ۵۰ کیلو گرم، هاشم محمودی و اشکان زیدوند در وزن ۶۳ کیلوگرم و علی خلیل زاده در وزن ۸۵ کیلوگرم به میدان می روند.

در رشته کشتی آزاد نیز نادر نصری در وزن ۵۰ کیلوگرم، حسن شاکری در وزن ۶۳ کیلوگرم و امیرارسلان تاتاری در وزن ۸۵ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز