خبرگزاری کار ایران

فرنگی‌کاران نوجوان قابل قبول بودند؛

رضایی: عملکرد نوجوانان آزادکار رضایت‌بخش نبود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۳۸

نتیجه کسب شده در رشته کشتی آزاد به هیچ عنوان رضایت بخش نبود و تیم نوجوانان آزاد از بعد نتیجه و هم عملکرد نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نتایج و عملکرد فرنگی کاران نوجوان با کسب مقام قهرمانی آسیا قابل قبول بود.

علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: فرنگی کاران نوجوان در تایلند چهار سهمیه المپیک را کسب کردند و از بعد نتیجه کسب شده و همچنین جمع شدن مسائل روحی و روانی توسط کادر فنی نتیجه قابل قبولی را کسب کردند.

وی ادامه داد: اما نتیجه کسب شده در رشته کشتی آزاد به هیچ عنوان رضایت بخش نبود و تیم نوجوانان آزاد از بعد نتیجه و هم عملکرد نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن خاطر نشان کرد: کادر فنی نوجوانان آزاد نتوانسته است از بعد مسائل روحی و روانی تیم خود را به شکل مناسبی آماده و ومهیای مبارزه نماید.

دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد پیش از شروع مسابقات در جلسه ای با مراد محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد دغدغه خود در مورد مشکلات روانی تیم و عدم جمع شدن به شکل مناسب را بیان کرده بود و با توجه به عدم رضایت از عملکرد تیم شورای فنی بزودی در این مورد اعلام نظر خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز