خبرگزاری کار ایران

با پایان ثبت نام تیم ها؛

حریفان صبا در جایزه بزرگ کشتی کشور مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۶۱

در رشته فرنگی تیم های شورای شهر دزفول، فرمانداری اندیمشک، صبای قم، دانشگاه پیام نور تهران و نماینده مازندران حضور دارند / بر اساس زمان بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی، اولین دوره رقابت های فصلی باشگاه های کشتی کشور در روزهای ۵ و ۶ تیر ماه برگزار می شود.

ایلنا: حریفان تیم کشتی فرنگی صبای قم در نخستین دوره رقابت های فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، با توجه به پایان مهلت ثبت نام از تیم های مایل به شرکت در نخستین دوره مسابقات فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور فدراسیون کشتی اسامی تیم های شرکت کننده در این دوره از پیکارها را اعلام کرد.

اسامی ۱۴ تیم شرکت کننده در اولین مرحله رقابت های فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های کشور در حالی اعلام شد که البته این پیکارها در رشته آزاد نیز برگزار می شود؛ اما از قم قرار است کشتی گیران تنها در رشته فرنگی این جام به مصاف حریفان بروند.

بر اساس آخرین ثبت نام در فدراسیون کشتی، در کشتی آزاد تیم های کشتی کفایتی خراسان، گاز مازندران، نماینده قائم شهر، نیروزی زمینی تهران، صنایع غذایی سحر همدان، هیأت کشتی دانسفهان قزوین، دانشگاه پیام نور تهران، شهدای ساری و بسیج مازندران به میدان خواهند رفت.

همچنین در رشته فرنگی تیم های شورای شهر دزفول، فرمانداری اندیمشک، صبای قم، دانشگاه پیام نور تهران و نماینده مازندران حضور دارند.

بر اساس زمان بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی، اولین دوره رقابت های فصلی باشگاه های کشتی کشور در روزهای ۵ و ۶ تیر ماه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز