خبرگزاری کار ایران

از محرومیت اردوغان خوشحال نیستم؛

یزدانی: تمرین ندارم، در لیگ جهانی کشتی نمی گیرم / دوست داشتم از اردوغان انتقام بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۷۵

بعد از بازی های آسیایی اینچئون، تمرین چندانی نداشتم و فقط استراحت می کردم. اما از چند روز دیگر، مجددا تمریناتم را آغاز می کنم.

قهرمان کشتی آزاد بازی های آسیایی اینچئون گفت: خیلی دوست داشتم با اردوغان در یک مسابقه مهم مثل جهانی یا المپیک کشتی می گرفتم و شکستش می دادم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شامیل اردوغان کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی ترکیه که در مسابقات جهانی ازبکستان موفق به کسب مدال طلا شده بود، به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش، به مدت دو سال از حضور در میادین کشتی محروم شد. ضمن این که مدال طلای او را نیز پس گرفتند و به کشتی گیر کوبایی دادند.

اردوغان در جهانی تاشکند و در مسابقه خود با رضا یزدانی، با نتیجه باور نکردنی ۸ بر صفر صاحب برتری شد تا پلنگ جویبار با تشک مسابقات جهانی وداعی زودهنگام داشته باشد.

یزدانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص محرومیت اردوغان اظهار داشت: از این اتفاق اصلا خوشحال نیستم. چون خیلی دوست داشتم با او در رقابتی مهم همچون جهانی یا المپیک کشتی می گرفتم و با شکست وی، انتقام آن باخت تلخ را از او می گرفتم.

دارنده دو مدال طلای جهان در ادامه، به وضعیت خود اشاره کرد و یادآور شد: بعد از بازی های آسیایی اینچئون، تمرین چندانی نداشتم و فقط استراحت می کردم. اما از چند روز دیگر، مجددا تمریناتم را آغاز می کنم.

قهرمان کشتی فرنگی بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در پایان، در مورد شرکت خود در لیگ جهانی کشتی که به میزبانی جویبار محل تولدش برگزار خواهد شد، گفت: در این رقابت ها شرکت نمی کنم. چون در این مدت تمرینی نداشتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز