خبرگزاری کار ایران

نامه لالوویچ به فدراسیون‌ایران؛

توجه ویژه به کشتی‌های‌سنتی در دستور کار اتحادیه‌جهانی‌

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۹۰

ما واقعا امیدواریم کلیه رشته‌های کشتی‌سنتی فدراسیون شما جزئی از فدراسیون‌کشتی ملی مربوطه باشد تا در کنار یکدیگر و با هم برای بهبود اصول ما بهتر فعالیت کنند.

اتحادیه جهانی کشتی بر حمایت خود از کشتی سنتی در کشورهای جهان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس اتحادیه‌جهانی‌کشتی طی نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی اعلام کرد: اتحادیه‌جهانی کشتی در مورد کشتی‌های سنتی و ارتقاء آنها بیشتر فعال خواهد شد و ما واقعا می‌خواهیم میراث‌تاریخی ورزشی خود را ارتقاء دهیم و به تمام دنیا نشان دهیم کشتی در همه جا وجود دارد و تمرین می‌شود.

نناد لالوویچ در این نامه آورده است: بسیاری از انجمن‌های کشتی‌سنتی برای عضویت در اتحادیه‌جهانی به ما نامه ارسال کرده‌اند و در مورد فرآیند عضویت در اتحادیه‌جهانی کشتی سئوال پرسیده‌اند که مناسب‌ترین رویکرد این است که رشته‌های کشتی‌سنتی وابسته به فدراسیون های ملی مربوطه باشند و در این صورت آنها به واسطه فدراسیون‌ملی خود وابسته به اتحادیه‌جهانی کشتی نیز خواهند بود.

در ادامه این نامه لالوویچ به فدراسیون‌کشتی ایران تاکید کرده است: ما واقعا امیدواریم کلیه رشته‌های کشتی‌سنتی فدراسیون شما جزئی از فدراسیون‌کشتی ملی مربوطه باشد تا در کنار یکدیگر و با هم برای بهبود اصول ما بهتر فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز