خبرگزاری کار ایران

حیدری و خادم اختلاف‌سلیقه دارند؛

رضایی: مسابقات‌ عمومی کشتی در سطح جهان بی‌نظیر بود / فدراسیون تیم واحدی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۲۸

حیدری به عنوان نایب‌رئیس و رسول خادم به عنوان رئیس با تمام توان برای یک هدف واحد تلاش می‌کنند. شاید در تصمیم‌گیری‌ها نقطه‌نظرات مشترک کمتری داشته باشند و این اختلاف‌سلیقه طبیعی است…

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه مسابقات عمومی با حضور ۳ هزار کشتی‌گیر به شکل شایسته‌ای برگزار و به اتمام رسید که در سطح جهان بی‌نظیر بود.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به اتمام مسابقات کشتی عمومی کشور بیان داشت: کار اجرایی بزرگی رقم خورد. حالا تمام توان خود را برای مسابقات جام تختی در کرمانشاه و جام‌جهانی در تهران خواهیم گذاشت اما منابع مالی نداریم با این حال سعی کردیم بنا به بودجه خود برنامه‌ریزی کنیم.

وی درباره اینکه چه تلاش‌هایی از سوی فدراسیون کشتی برای تامین منابع مالی انجام شده، گفت: صددرصد تلاش‌هایی داشتیم و می‌توان ادعا کرد ۲ برابر منابع‌مالی که داشتیم کار انجام شده و کسانی که عملکرد فدراسیون‌کشتی را زیر نظر دارند می‌توانند در این ارتباط اظهارنظر دقیقی داشته باشند. شاید درست نباشد خود من به عنوان کسی که با فدراسیون همکاری می‌کند در این ارتباط اظهارنظر کنم. فکر می‌کنم با نظر پیشکسوتان فدراسیون کشتی تا این اینجا نمره قبولی گرفته باشد.

سخنگوی فدراسیون‌کشتی درباره اختلاف علیرضا حیدری با رسول خادم گفت: حیدری به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون و رسول خادم به عنوان رئیس با تمام توان برای یک هدف واحد تلاش می‌کنند. شاید در تصمیم‌گیری‌ها نقطه‌نظرات مشترک کمتری داشته باشند و این اختلاف‌سلیقه طبیعی است اما در مجموع فدراسیون تیم واحدی دارد که در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جام تختی بیان داشت: جام تختی فرصتی است تا چهره‌های جوان بیایند و قدرت خود را نشان بدهند. ان‌شاالله با کشف استعدادهای خوب، آینده کشتی تضمین شود.

رضایی متذکر شد: کرمانشاه استانی کشتی‌خیز است که امیدوارم همچون گذشته میزبانی خوبی از این رقابت‌ها داشته باشد. بعد از آن هم مسابقات جام‌جهانی تهران را پیش‌رو داریم که باید با شایستگی از عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در سال‌گذشته دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز