خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ورزش های زورخانه ای؛

کسب ۳ طلا و ثبت یک رکورد جدید برای تیم ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۹۲

چهارمین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که از روز ۴ شنبه در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز شده، روز ۵ شنبه نیز ادامه یافت.

دومین روز از رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، با کسب ۳ مدال طلا و ثبت یک رکورد جدید برای تیم ایران همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که از روز ۴ شنبه در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز شده، روز ۵ شنبه نیز ادامه یافت.

در رقابت های عصر ۵ شنبه، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۳ مدال طلا در بخش انفرادی شدند. ضمن این که یک رکورد جدید نیز برای ورزش های زورخانه ای ایران به دست آمد.

در رشته کباده، محسن گلستانی زاده قهرمان شد، نماینده تاجیکستان مقام دوم را به دست آورد و ورزشکاران عراق و تاجیکستان مشترکا عنوان سوم را از آن خود کردند.

در رشته چرخ تیز، مجتبی ذاکر از ایران به مقام قهرمانی رسید، ورزشکار آذربایجان دوم شد و نمایندگان عراق و تاجیکستان بر سکوی سوم ایستادند.

اما مسابقات میل سنگین اوج کار تیم ایران بود. در این رشته، علیرضا ارجین با زدن ۳۵۰ حرکت هم مقتدرانه قهرمان شد و هم رکوردی جدید از خود بر جای گذاشت. سال ۱۳۹۰ مهدی دهقان در جام جهانی بلاروس موفق به ثبت رکورد ۲۴۵ حرکت شده بود. پس از ارجین که با اقتدار قهرمان شد، ورزشکار آذربایجان مقام دوم را کسب کرد و نمایندگان عراق و تاجیکستان مشترکا سوم شدند.

گفتنی است روز جمعه و در روز پایانی چهارمین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای، ورزشکاران تیم ها در رشته کشتی پهلوانی بر روی تشک می روند تا به این ترتیب این مسابقات به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز