خبرگزاری کار ایران

برنامه تخصصی کشتی «روح پهلوانی» روی آنتن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۵۲۳

سری جدید برنامه تخصصی کشتی «روح پهلوانی» از ۲۲ دی ماه پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سعید اصغری تهیه کننده برنامه تخصصی کشتی روح پهلوانی با تایید این خبر اظهار داشت: به هر حال بنا به دلایلی حدود هفت ماه برنامه روح پهلوانی پخش نشد اما خوشبختانه با مساعدت مسئولان سازمان صدا و سیما شرایطی فراهم شد تا بار دیگر در خدمت علاقه‌مندان به ورزش اول کشور باشیم.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است سری جدید برنامه روح پهلوانی همچون گذشته روزهای سه‌شنبه از ساعت 19 و از شبکه ورزش سیما با اجرای صدرالدین کاظمی روی آنتن برود که امیدواریم بتوانیم به عنوان یک خدمتگزار آنچه را که بیشتر به واقعیت نزدیک است، بدون غرض‌ورزی و یا حمایت‌های بی‌اساس از قاب رسانه ملی به تصویر بکشیم تا شاید در سال المپیک سهم کوچکی در موفقیت تیم‌های ملی برای حضور در این رویداد بزرگ داشته باشیم.

اصغری تصریح کرد: با همه وجود من و همکارانم تلاش خواهیم کرد برنامه‌ای در خور و شأن کشتی تهیه کنیم تا موجبات رضایت هموطنان عزیزم که سرمایه‌های اصلی ورزش هستند، فراهم شود. در مقابل نیز انتظار دارم دوستداران واقعی کشتی ما را از نقطه نظرات ارزشمند خود بی‌بهره نگذارند، چرا که برنامه تخصصی کشتی روح پهلوانی متعلق به شخص و گروه خاصی نیست و به طور حتم ما از نقدهای سازنده استقبال خواهیم کرد.

تهیه کننده برنامه روح پهلوانی خاطرنشان کرد: در سری جدید برنامه تعدادی آیتم جدید از جمله آموزش‌های کشتی، داوری، علم تغذیه و گزارش‌های صمیمی با پیشکسوتان کشتی اضافه شده که در نهایت بازهم امیدوارم تمامی تلاش‌های صورت گرفته عوامل این برنامه موجب رضایت مردم و علاقه‌مندان به کشتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز