خبرگزاری کار ایران

فدراسیون کشتی اعلام کرد:

قرارداد داخلی کشتی‌گیران با باشگاه‌ها رسمیت ندارد

قراردادهای ثبت شده داخلی کشتی گیران با باشگاه ها رسمی نبوده و کشتی گیران می بایست قرارداد خود را در کمیته لیگ ثبت نمایند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بعضا مشاهده شده است تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های باشگاه‌های کشتی کشور، از طریق عقد قرارداد داخلی، با تعدادی از کشتی گیران اضافه بر کشتی گیران اصلی مورد نیاز خود، از ثبت قرارداد کشتی گیران ذیربط در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشتی با تیم‌های باشگاه های دیگر، ممانعت بعمل می‌آورند.

بر این اساس بخشنامه فدراسیون به هیأت‌های کشتی استان‌ها در مورد موضوع فوق الذکر به شرح زیر است:

1. به کلیه باشگاه های متقاضی شرکت در لیگ باشگاه‌های کشتی کشور، آن استان اعلام گردد، با عنایت به اینکه اقدام مذکور بر شرایط کمی و کیفی رقابت‌های باشگاه‌های کشتی کشور اثر منفی می‌گذارد، از انجام چنین اقدامی خودداری نمایند. بدیهی است فدراسیون کشتی در صورت مشاهده موضوع مذکور، مستندات مربوط را به کمیته اخلاق و امور انضباطی ارجاع خواهد نمود.

2. کلیه کشتی گیرانی که دارای قرارداد داخلی با باشگاه‌های کشتی کشور هستند و از نفرات اصلی تیم‌های ذیربط محسوب نمی‌شوند، می‌توانند از سوی سایر تیم‌های باشگاهی شرکت کننده در مسابقات نیز، در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور شرکت نمایند. قرارداد‌های داخلی کشتی گیران مذکور که اعضاء اصلی تیم باشگاهی نیستند، تعهدی برای کشتی گیر مربوطه از نظر فدراسیون کشتی ایجاد نمی کند.

بدیهی است از سوی فدراسیون کشتی صرفا قراردادی رسمیت خواهد داشت که در کمیته لیگ فدراسیون منعقد شده باشد.

 

 

 

کد خبر : ۳۷۱۸۲۰