خبرگزاری کار ایران

حضور سجادی در تمرین تیم ملی کشتی آزاد

سید نصرالله سجادی در ادامه بازدیدهای میدانی از اردوهای ورزشکاران المپیکی ایران در خانه کشتی حضور یافت

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، سید نصرالله سجادی در ادامه بازدیدهای میدانی از اردوهای ورزشکاران المپیکی ایران  در خانه کشتی حضور یافت و طی گفتگو با رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جریان آخرین وضعیت آمادگی و شرایط روحی و بدنی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار قرار گرفت.

خادم در این بازدید گزارشی از فرایند آماده سازی کشتی گیران کشورمان در آستانه المپیک ارایه و با اشاره به شرایط خوب تیم های ملی فرنگی و آزاد نسبت به نتایج کشتی گیران در المپیک ریو ابراز امیدواری کرد که نتایج مدنظر کادر فنی رقم بخورد.

در این بازدید معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دقایقی هم با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بصورت ویژه درباره فرنگی کاران صحبت کرد.

محمد بنا هم در این گفتگو گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم ملی ارائه داد و از وضعیت موجود فرنگی کاران ابراز رضایت و تاکید کرد: به عملکرد شاگردانم در المپیک خوشبین هستم.

سجادی در این بازدید که حدود ٩٠ دقیقه به طول انجامید تمرینات آزادکاران که زیر نظر رسول خادم برگزار شد را از نزدیک نظاره کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، کشتی را رشته پرمدال در تاریخ بازی های المپیک دانست که برای کاروان ورزش ایران در ادوار مختلف افتخار آفرینی کرده است.

سجادی گفت: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در قالب برنامه ریزی های فدراسیون با پشتوانه فنی و تخصصی همچنین کار منسجم تیمی، به خوبی برای رویداد المپیک آماده شده‌اند.

وی افزود: حمایت هایی که از کشتی بوجود آمده منجر به مجموعه کار تیمی شد که به بصورت گروهی و منطقی در کنار هم مشارکت دارند و به همراه مجموعه مربیان کاربلد و شاخص و با توجه به حضور شورای فنی که از نخبگان و فنی ترین اهالی کشتی کشور هستند، شرایط خوبی را برای حضور قدرتمندانه در المپیک ریو فراهم ساخته است.

سجادی از فعالیت های شبانه روزی گروه مدیریتی، فنی و کشتی گیران به نیکی یاد و ابراز امیدواری کرد: حاصل این زحمات افتخار آفرینی در المپیک است که ان‌شاءالله به حق خود برسند و به مدال های خوشرنگ دست یابند.

سجادی با اشاره به بازدیدهای مستمری که طی دو سال گذشته از فرایند آماده سازی تیم های ملی صورت گرفته، فعالیت فنی و تخصصی در کشتی را فعالیتی همراه با عشق و علاقه خواند که شایسته مدال آوری است.

سجادی گفت: کشتی این توانایی و شایستگی را دارد که هم در فرنگی و هم در آزاد دل مردم را شاد کند.

 

کد خبر : ۳۸۹۹۷۴