خبرگزاری کار ایران

حبیبی: باشگاه‌های کشتی در پرداخت‌ دستمزد‌ها مشکل دارند

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۶۵۸

حبیبی می‌گوید: ما در آینده از برندهای اقتصادی برای حضور در لیگ کشتی دعوت خواهیم کرد ولی باتوجه به شرایط اقتصادی حضور اسپانسرها پررنگ نخواهد بود.

هادی حبیبی، رییس کمیته لیگ فدراسیون کشتی ایران در مورد تغییراتی که در آینده در نحوه برگزاری این رقابت‌ها شاهد خواهیم بود، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد جلساتی را با حضور سرپرست تیم‌های شرکت کننده و کارشناسان کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهیم کرد تا مشکلات موجود در لیگ کشتی را بررسی کنیم و در سال آینده لیگ با کیفیت‌تری داشته باشیم.

او ادامه می‌دهد: یکی از مشکلاتی که باید در مورد لیگ به طور جدی آسیب شناسی شود حضور هواداران کشتی است. باتوجه به علاقه‌مندی مردم ایران به ورزش کشتی، حضور آنها یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید در جلساتی که برگزار خواهیم کرد آن را بررسی ‌کنیم و نتیجه آن را در مجمع هیات رئیسان استان‌ها مطرح خواهیم کرد. برای حضور هواداران کشتی در ورزشگاه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

حبیبی به عدم حضور بنگاه‌های اقتصادی و اسپانسرها در لیگ کشتی اشاره و خاطر نشان می‌کند: واقعیت این است که بنگاه‌های اقتصادی و اسپانسرهای شخصی در لیگ کشتی ایران و همچنین سایر زمینه‌ها فعالیت چندانی ندارند. ما در آینده از برندهای اقتصادی برای حضور در لیگ کشتی دعوت خواهیم کرد ولی باتوجه به شرایط اقتصادی حضور اسپانسرها پررنگ نخواهد بود.

رییس کمیته لیگ کشتی در مورد مطالبات کشتی‌گیران از تیم‌های باشگاهی می‌گوید: ما قبلا هم اعلام کرده‌ایم که کشتی‌گیرانی که از باشگاه‌ها طلبی دارند به ما مراجعه کنند تا مراحل قانونی را پیگیری کنیم. متاسفانه در نحوه پرداخت‌ باشگاه‌ها به کشتی‌گیران مشکلاتی وجود دارد. یکی از مشکلات اصلی باشگاه‌ها به جذب اسپانسر مالی باز می‌گردد. ما همواره با موضوع پرداخت‌ دستمزد کشتی‌گیران جدی برخورد کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز