خبرگزاری کار ایران

نماینده فدراسیون کشتی: سیستان و بلوچستان به زودی به قطب کشتی فرنگی ایران تبدیل خواهد شد

نماینده فدراسیون کشتی در ارزیابی خود از این مسابقات گفت: کشتی گیران فرنگی کار نوجوان این استان بسیار درخشنده ظاهر شدند و معتقدم این استان به زودی به قطب کشتی فرنگی ایران تبدیل خواهد شد.

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد سطح کیفی و کمی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان ایران در استان سیستان و بلوچستان افزود: این مسابقات در گروه ب با سطح فنی بسیار خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: با توچه به روش جدیدی که از سوی فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات طراحی گردید، به نظر می‌رسد که برگزاری مسابقات به صورت تیمی در حال جا افتادن در بین استان‌ها و کشتی گیران است.
نفر چهارم مسابقات جهانی می‌گوید: کشتی فرنگی در استان سیستان و بلوچستان با رشد فوق العاده روبرو شده است و این خود نشان از آینده روشن این رشته ورزشی در کشور دارد.
رییس اسبق انستیتوی فدراسیون کشتی در مورد سطح فنی رقابت‌های جام یارگین و عملکرد کشتی گیران ایرانی در این مسابقات گفت: جام یارگین امسال در سطح متوسطی برگزار شد اما اعتبار این جام بر کسی پوشیده نیست.
حبیبی در خاتمه تاکید کرد: کشتی گیران ما نیز در این مسابقات مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند البته از رضا اطری توقع بیشتری می‌رفت ولی با توجه به اینکه این کشتی گیر هنوز در اول راه است می‌‌توان امیدوار بود با رفع نواقص خود در مسابقات بعدی عملکرد شایسته‌ای را از خود به نمایش بگذارد.

کد خبر : ۴۵۶۴۶۶