خبرگزاری کار ایران

واکنش بزرگواری به سخنرانی نکردنش در آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

به احترام آقای ملک حسینی نماینده خبرگان رهبری سخنرانی نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۲

در شرایط کنونی همه باید با اتحاد و همدلی، بدور از مسائل حاشیه ای و با بهره گیری از نیروهای معتدل توانمند بومی بفکر توسعه همه جانبه دیارمان باشیم و استاندار بومی را حمایت کنیم.

ایلنا: نماینده چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد، دلیل سخنرانی نکردن خود در آئین تودیع و معارفه استانداران این استان را تشریح کرد.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» در پاسخ به این سوال ایلنا از یاسوج که چرا شما به عنوان نماینده چهارشهرستان کهگیلویه و بویراحمد در آئین استانداران این استان و در حضور وزیر کشور سخنرانی نکردید؟ اظهارداشت: دوستان ابتدا از ما خواستند صحبت کنیم و حتی مدت زمان سخنرانی مشخص شد اما من به احترام آقای ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی نکردم.

وی گفت: آقای ملک حسینی سخنانی را حول محور وضعیت موجود استان و انتظارات مردم از مسوولان گفتند و احساس کردم نیازی به سخنرانی ما نیست.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی با تقدیر از وزیر کشور و دولت یازدهم بخاطر انتصاب دکتر خادمی بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: آقای تاجگردون نماینده گچساران و باشت هم قصد نداشت سخنرانی کند و ما تمام سخنرانی‌ها را به آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا واگذار کرده بودیم اما آقای تاجگردون چون موضوعی پیش آمد چند دقیقه‌ای سخنرانی کرد.

بزرگواری افزود: در شرایط کنونی همه باید با اتحاد و همدلی، بدور از مسائل حاشیه‌ای و با بهره گیری از نیروهای معتدل توانمند بومی بفکر توسعه همه جانبه دیارمان باشیم و استاندار بومی را حمایت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز