خبرگزاری کار ایران

مدیر امور بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

وضعیت بزرگترین واحد اتفاقات بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد بحرانی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۸

خودمان مشکلات کنونی واحد اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج را قبول داشته و از وضعیت کنونی نگران هستیم اما برای رفع این مشکلات نیاز به عزم جدی برای استخدام سه پزشک جدید در این واحد داریم.

ایلنا: مدیر امور بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بحرانی واحد درمانی اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج مرکز این استان خبرداد و تاکید کرد ادامه روند کنونی در این بیمارستان بسیار نگران‌کننده خواهد بود.

«کیان دهرابپور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه شرایط کنونی خدمات‌دهی درمانی در این واحد مطلوب خود ما نیست و مراجعه‌کنندگان به‌دلیل نبود پزشکان کافی با مشکلات عمده‌ای مواجه هستند.

وی با تشریح وضعیت موجود واحد درمانی اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از شش پزشک این واحد، سه پزشک در آزمون تخصص پذیرفته شده و از این واحد رفته‌اند.

مدیر امور بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: این واحد اکنون به سه پزشک استخدامی نیاز دارد و از سویی براساس قانون امکان جذب نیروی درمانی هم اکنون وجود ندارد.

دهرابپور گفت: خودمان مشکلات کنونی واحد اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج را قبول داشته و از وضعیت کنونی نگران هستیم، اما برای رفع این مشکلات نیاز به عزم جدی برای استخدام سه پزشک جدید در این واحد داریم.

وی مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات کنونی این واحد را واگذاری به بخش خصوصی و بکارگیری نیروهای استخدامی عنوان و خاطرنشان کرد: از سویی ظرفیت این بیمارستان ۹۶ تختخوابه بوده که هم اکنون ۲۰۰ تخت دارد.

این مسئول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: شرایط کنونی به اندازه‌ای بحرانی است که مسوول بیمارستان خود در شیفت به درمان بیماران می‌پردازد.

دهرابپور در ادامه از فعالیت برخی از دانشجویان سال آخر پزشکی در واحد اتفاقات یاسوج خبرداد و یادآور شد: متاسفانه اگرچه این اقدام خلاف قانون محسوب می‌شود اما به دلیل رفع مشکلات، از اینتر‌ن‌ها(دانشجویان سال آخر پزشکی) در واحد اتفاقات یاسوج بهره برده می‌شود.

وی تاکید کرد که خود وی از وضعیت موجود نگران است و اگر این ادامه روند پیدا کند بدون شک باید شاهد تعطیلی واحد اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان این استان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز