خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ورزشکار سه ساله یاسوجی برنده یک دستگاه پراید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۸

به‌مناسبت روز ملی ورزش همگانی و هفته تربیت بدنی، در روز جمعه بیست و ششم مهرماه ۹۲، همایش بزرگ پیاده‌روی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ایلنا: رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از برنده شدن ورزشکار سه ساله یاسوجی و دریافت جایزه ویژه همایش پیاده روی این شهر یعنی یکدستگاه پراید در روز بیست و ششم مهرماه ۹۲ شد.

«محمدعلی رهامی» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: به‌مناسبت روز ملی ورزش همگانی و هفته تربیت بدنی، در روز جمعه بیست و ششم مهرماه ۹۲، همایش بزرگ پیاده روی با حضور «آقای معماری» دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی، «آیت اله ملک حسینی» نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری استان، «دکتر محمدی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار، دکتر جاوید شهردار یاسوج و برخی از مسوولان محلی استانی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی تعداد شرکت کنندگان در این همایش را بیش از ۵۰ هزار نفر عنوان و اظهارداشت: از تعداد حدود ۳۰ هزار نفر زن و مابقی مرد بودند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همکاری شرکت خصوصی پرنیان تندیس پونه از تهران، جوایز نفیسی از قبیل یک دستگاه پراید، سکه‌های بهار آزادی، سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه، گوشی تلفن همراه و جوایز نقدی به برندگان اختصاص داده شد.

رهامی، برنده ویژه این همایش را کودک سه ساله‌ای با نام مهدی فرشادی که در زمان اعلام نامش در آغوش مادر و در همایش به خواب رفته بود ذکر کرد.

وی گفت: این طفل معصوم فرزند یکی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و از سادات امامزاده شاه قاسم(ع) است که برنده یک دستگاه پراید شد که در‌‌ همان محل به وی تحویل داده شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از حضور گرم ورزش دوستان در همایش پیاده روزی بیست و ششم مهرماه ۹۲ تقدیر و اظهارداشت: از تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان که در زمینه برگزاری مناسب این همایش با هیات ورزش‌های همگانی مشارکت فعال داشته‌اند نیز تشکر می‌کنیم.

رهامی افزود: در پایان این همایش، دکتر جاوید هشت ربع سکه بهار آزادی از جوایز این همایش را به برندگان آن از سوی شهرداری یاسوج اهداء کرد.

وی از اهدای پنج جایزه نقدی بانک انصار در همایش پیاده روی بیست و ششم مهرماه ۹۲ یاسوج خبرداد و یادآورشد: مسیر این همایش از جلوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تا پارک جنگلی بطول پنج کیلومتر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز