خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی وزیر کشور؛

شهردار چرام در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۵

شهردار جدید چرام بعد از انتصاب شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، اولین شهرداری است که در دولت یازدهم در این استان از سوی وزیر کشور منصوب شده است.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر چرام مرکز شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی، شهرستانی و استقبال گسترده شهروندان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از چرام، در آئینی، «رحمت‌الله تیموری‌فر» به عنوان شهردار جدید چرام معرفی و از خدمات «علی نوری‌زاده» شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

در جلسه تودیع و معارفه شهردار چرام معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، امام جمعه، فرماندار چرام و اعضای شورای اداری در سالن آموزش و پرورش این شهرستان با استقبال گسترده شهروندان برگزار شد.

تیموری‌فر که مسئولیت‌هایی هم‌چون کار‌شناس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کار‌شناس فنی و شهرسازی شهرداری یاسوج، رئیس هیئت مدیره تاکسیرانی شهر یاسوج و رئیس ستاد حوادثشهرداری یاسوج را بر عهده داشته طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار چرام معرفی شد.

شهردار جدید چرام بعد از انتصاب شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، اولین شهرداری است که در دولت یازدهم در این استان از سوی وزیر کشور منوب شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر چرام مرکز شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهرستان‌های گرمسیری است که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز