خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات فرودگاه یاسوج مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۳۰

با رفع کنونی این مشکلات می توان شاهد پروازهای بیشتر در فرودگاه یاسوج و افزایش پرواز در این فرودگاه بود.

ایلنا - یاسوج: مسائل و مشکلات کنونی فرودگاه یاسوج در بازدید امروز صبح جمعه سوم آبانماه ۹۲ استاندار، معاون عمرانی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدموسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از بازدید و نشست با مدیرعامل فرودگاه یاسوج مرکز این استان، خواستار بررسی کارشناسانه مشکلات و ارائه برنامه ریزی های مناسب برای رفع این مشکلات در زمان کوتاه شد.

وی گفت: با رفع کنونی این مشکلات می توان شاهد پروازهای بیشتر در فرودگاه یاسوج و افزایش پرواز در این فرودگاه بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رفع مشکلات فرودگاه یاسوج را بسیار ضروری خواند و اظهارداشت: فصل سرد در راه است و از سویی شهر یاسوج مرکز استان از شهرهای سردسیری و برفگیر بوده که باید تدابیر لازم برای فرودگاه یاسوج در این ارتباط اندیشیده شود.

خادمی افزود: با تطویل نمودن باندها و رفع مشکلات پروازی، امکان حضور سرمایه گذاران و گردشگران بیشتری به کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم می شود.

در این نشست، مدیرعامل فرودگاه یاسوج به بیان مشکلات این فرودگاه پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز