خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا:

برخی نانوایی‌های غیرفعال در کهگیلویه و بویراحمد آرد می‌فروشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۶۶

برخی از خبازان استان اقدام به شایعه‌ای در این زمینه می کنند تا بتوانند آردهای خود را بفروش برسانند.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فروش غیرقانونی آرد توسط برخی از نانوایی‌های غیرفعال در این استان خبرداد.
«داریوش دیویده» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: به‌نظر می‌رسد برخی از نانوایی‌های غیرفعال، آرد‌ها را گرفته و به فروش می‌رسانند کهباعثایجاد مشکلاتی می‌شود.
وی تعداد نانوایی‌های فعال و غیرفعال در شهرستان بویراحمد را به ترتیب ۱۹۳ و ۵۷ واحد برشمرد و اظهارداشت: ۱۰۱ واحد نانوایی در کهگیلویه فعال و ۸۶ واحد دیگر غیرفعال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود پنج هزارتن آرد خباز شهری برای شهر‌ها و حدود سه هزار تن ویژه روستا‌ها و مناطق عشایری است.
دیودیده، از شایعه پراکنی برخی از خبازان کهگیلویه و بویراحمد راجع به «آردهای یاسوج و شیراز» خبرداد و یادآور شد: برخی از خبازان استان اقدام به شایعه‌ سازی در این زمینه می‌کنند تا بتوانند آردهای خود را به فروش برسانند.
وی گفت: نانوایی‌های کهگیلویه و بویراحمد دوگانه سوز نیستند و از گاز بهره می‌برند در زمان قطعی گاز متاسفانه شهرندان با مشکلات متعددی روبرو هستند.
این مسوول صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید تسهیلات لازم در اختیار خبازان قرار گرفته تا بتوانند نانوایی‌های را دوگانه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز