خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرصتی برای دعواهای سیاسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۶۸

باید به این نتیجه برسیم که برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد همه در کنار هم بنشینیم و کار کنیم نه اینکه مسائل صرف سیاسی بیهوده را مدنظر قرار داده و از استعدادهای مختلف بهره نبریم.

ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تمامی سلایق و گروه‌های سیاسی در استان خود پیشنهاد داد از دعوا‌ها و کج سلیقگی‌های سیاسی بپرهیزند زیرا فرصت دعوای سیاسی با توجه به شرایط حساس کنونی کشور به ویژه استان برای مسوولان و مردم وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سیدموسی خادمی» در نشستی با برخی از نخبگان شاهد کهگیلویه بویراحمد در یاسوج گفت: باید به این نتیجه برسیم که همدیگر را تحمل کنیم و بپذیریم که فرصت اینکه دعوای سیاسی کنیم را ندارم.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی از توسعه عقب افتاده است، اظهارداشت: متاسفانه فاصله توسعه‌ای ما با استان‌های همجوار نیز زیاد شده و باید این فاصله با همراهی تمامی نیروهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و سایرین کم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تهران آقایان خودشان دور هم می‌نشینند و دعواهای سیاسیشان را کنار می‌گذارند آن‌گاه در استان ما عده‌ای خودشان را درگیر مسائل بیهوده سیاسی‌‌ همان آقایان می‌کنند.

خادمی با تاکید براینکه ضربان سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از ضربان‌های دیگر می‌تپد، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالان عرصه‌های مختلف در اولین نشست اتاق فکر توسعه استان دعوت شده‌اند اما بنا به‌دلایلی نیامدند و در آینده نیز اتاق فکر با حضور نیروهای دیگر تشکیل می‌شود.

وی گفت: باید به این نتیجه برسیم که برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد همه در کنار هم بنشینیم و کار کنیم نه اینکه مسائل صرف سیاسی بیهوده را مدنظر قرار داده و از استعدادهای مختلف بهره نبریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنهایی که کم امروز مسائل سیاسی را طرح می‌کنند از لحاظ اقتصادی پیشرفت کرده‌اند اما ما متاسفانه مسائل سیاسی را بیشتر از مسائل اقتصادی و توسعه‌ای ترجیح می‌دهیم و معلوم نیست تا چه زمانی می‌خواهیم این موضوع را ادامه دهیم.

خادمی، وضعیت کنونی اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: باید زمینه فعالیت تمامی گروه‌ها در کنار هم فراهم شود تا شاهد کاهش گسترده نرخ بیکاری در استان باشیم.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف است، اما متاسفانه وضعیت بیکاری در این استان به یک پدیده نامیمون تبدیل شده که می‌طلبد همه برای حل آن در کنار هم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در کشور شاهد هستیم و رهبری انقلاب در چندسال گذشته در این ارتباط تاکیدات فراوانی داشته‌اند.

خادمی، جنگ کنونی با دشمنان نظام اسلامی ایران را جنگ اقتصادی عنوان و تصریح کرد: مسوولیت فرزندان شهداء در شرایط کنونی بیشتر از سایرین است.

وی فرزند شهید بودن را افتخاری برای فرزندان شهداء دانست و خاطرنشان کرد: پدران و مادران شما حق بزرگی برگردن انقلاب و ایران دارند که راه آنان همواره باید پاس داشته شود.

در این آئین برخی از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد به بیان برخی از مشکلات کنونی پرداختند.

«خانم نیکوکار» گفت: فرزندان شهدا سهم خواه جریان‌های سیاسی نبوده و نیستند اما خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وی با تاکید براینکه رنگ ایثار و شهادت نباید در جامعه اسلامی رنگ ببازد، خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد طرفدار جریان‌های سیاسی نبوده و تنها حامی ولایت بوده و هستند.

فرزند دیگر یکی از شهدای کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، اشتغال، ساماندهی گلزار شهداء، کمبود درمانگاه ویژه جانبازان، نبود آمبولانس ویژه پدران و مادران شهداء، بکارگیری فرزندان شهید در مناسبت‌های اداری مطلوب و استفاده از فرزندان بومی در مسوولیت‌های اداری را از مهم‌ترین مشکلات و خواسته‌های فرزندان شاهد استان برشمرد.

«سید کمال الدین دولتخواه» گفت: بیش از سه هزار فرزند شهید و ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد اکنون بیکار که شرایط اشتغال آنان نگران کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز