خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

مشاور رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۰۰

«سیدموسی خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «سید حمداله خواهش نیک» کار‌شناس مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش این استان را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای خود منصوب کرد.

ایلنا - یاسوج: در حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مشاور رسانه‌ای وی منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سیدموسی خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «سید حمداله خواهش نیک» کار‌شناس مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش این استان را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای خود منصوب کرد.

مشاور رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران باسابقه در رسانه‌های دیداری و مکتوب محسوب می‌شود.

خواهش نیک دارای سوابقی در روزنامه‌های خبرجنوب، نشریه زاگرس اولین نشریه استان، خبرگزاری ایرنا و واحد خبر صدا و سیما را باخود به‌همراه دارد.

وی فعالیت خبری خود را از سال ۷۰ آغاز و مقام‌های بر‌تر در عرصه خبر در جشنواره‌های چهاردهم و پانزدهم تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها و جشنواره نماز و نیایش را در کشور کسب نموده است.

ماندگار‌ترین گزارش خبری مشاور رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیدا شدن دست نوشته شهید «قلی دردمه چاروسا» در پایه میز دوران دانش آموزش آن شهید والامقام بعد از ۱۸ سال بوده است که توانست رتبه بر‌تر کشوری را به‌خود اختصاص دهد.

خواهش نیک در سال گذشته توانست رتبه برتری خبر را در گزارش «بازگشت به روستا» از مهندس ضرغامی ریاست سازمان صدا و سیما دریافت نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز