خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

کاری نکنید که چهار سال دیگر وضع کهگیلویه و بویراحمد همین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۲۹

همانطور که استاندار در مراسم معارفه خود گفتند باید مدیریت علمی در استان حاکم شود و مدیریت علمی یعنی اینکه در تصمیم گیری ها سرعت و دقت با هم در نظر گرفته شود نه اینکه دقت فدای سرعت شود.

ایلنا - یاسوج: نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مدیران ملی این استان گفت: دوران اینکه فقط بگوییم استان ظرفیت توسعه دارد و کاری نکنیم گذشته است، مبادا کاری نکنید و چهار سال دیگر وضع استان همین وضع فعلی باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی که در جمع هیات محبان اهل بیت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها و تعدادی از هم استانی‌های مقیم تهران سخن می‌گفت، افزود: سخن از ظرفیت‌های توسعه استان بسیار گفته شده ولی با توجه به حضور فرزندان استان در مسئولیت‌های ملی الان زمان توسعه استان فرا رسیده است و امیدوارم از این فرصت استفاده مطلوب شود.

وی با تقدیر از کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران برای برگزاری مراسم مذهبی ادامه داد: این حرکت باید به سایر استان‌ها مانند فارس و خوزستان که تعداد زیادی از هم استانی‌ها در این استان‌ها زندگی می‌کنند تعمیم داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منابع و سرمایه‌های استان خاطرنشان کرد: همانطور که استاندار در مراسم معارفه خود گفتند باید مدیریت علمی در استان حاکم شود و مدیریت علمی یعنی اینکه در تصمیم‌گیری‌ها سرعت و دقت با هم در نظر گرفته شود نه اینکه دقت فدای سرعت شود.

ملک حسینی با انتقاد از برخی تصمیم‌گیر‌های گذشته گفت: من مخالف خدمت‌رسانی به روستا‌ها و مناطق مختلف استان نیستم ولی برخی جا‌ها تصمیم‌های عمرانی با هدف سرعت بدون دقت گرفته شده که نتیجه آن جز اتلاف منابع چیز دیگری نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های انسانی و طبیعی استان برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد به خاطره‌ای از مرحوم آیت الله ملک حسینی اشاره کرد و افزود: یک‌بار به مرحوم آقا گفتم برای فلان کار از آبرو خود استفاده نکنی بهتر است که پاسخ داد مگر آبرو را می‌خواهم با خودم ببرم، آبرو را باید برای این مردم و خدمت به آن‌ها خرج کرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درخواست برخی افراد از او برای حضور در کمیته‌های توسعه استان ادامه داد: از هر کمکی برای استان و توسعه آن فروگذاری نخواهم کرد و در خدمت مردم و نخبگان استان هستم.

ملک حسینی با انتقاد شدید از برخی مباحثتفرقه انگیز در استان خاطرنشان کرد: باید این باند بازی و سردسیری و گرمسیری را کنار گذاشت و همه در خدمت توسعه استان باشند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نقش نخبگان را در رفع مشکلات فرهنگی ویژه دانست و گفت: مردم منتظر اظهار نظر نخبگان در مسائل مختلف هستند و نخبگان می‌توانند با فرهنگ‌سازی بسیاری از مشکلات فرهنگی و محلی استان را کاهش دهند.

وی با اشاره به برخی درخواست‌ها از مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی برای کمک به ترقی سایر فرزندان استان و کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: حتی در این درخواست‌ها هم تاکید می‌شد که کسی از شما انتظار کار غیر قانونی ندارند ولی توقع این است که از فرصت بدست آمده برای توسعه استان حداکثر استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز