خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا:

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۰۳

در شرایط کنونی شایسته است از ظرفیت‌ها و استعدادهای «دکتر گودرزی» در حوزه ورزش و جوانان ‌‌نهایت بهره برده شود.

ایلنا - یاسوج: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از موافق بودن خود با چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید خبرداد.

«غلام محمد زارعی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: یکی از دغدغه‌های ما در دولت یازدهم نبود فردی از خطه زاگرس در کابینه بود که با معرفی چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان این دغدغه رفع شده است.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم نمود «دکتر گودرزی» به‌عنوان فرزندی از خطه زاگرس به کابینه دولت تدبیر و امید راه پیدا کند، اظهار داشت: امیدواریم ایشان در روز رای اعتماد بتواند از مجلس نهم شورای رای اعتماد کسب کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی افزود: تلاش‌هایی برای به وزارت رسیدن چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم از هفته گذشته به‌رغم تعطیلی مجلس آغاز شده است که ما نیز امیدواریم این تلاش‌ها به ثمر بنشیند.

زارعی با ذکر ویژگی‌های شخصیتی «دکتر گودرزی» وزیر چهارم پیشنهادی ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: ایشان از شخصیت‌های علمی و ورزشی است که تحصیل‌کرده‌گان دانشگاهی متعددی را تربیت نموده است.

وی گفت: در شرایط کنونی شایسته است از ظرفیت‌ها و استعدادهای «دکتر گودرزی» در حوزه ورزش و جوانان ‌‌نهایت بهره برده شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از سایر همتایان خود در این مجلس خواست با دادن رای اعتماد به چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، دولت را برای خدمتگزاری بیشتر مردم یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز