خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق توسعه ملی کشور تاکید کرد:

صندوق توسعه ملی محدودیتی برای پرداخت اعتبارات به مناطق محروم ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۷

رئیس صندوق توسعه ملی کشور با تاکید بر کمک به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از اینکه یک همشهری ما استاندار استان شده است همه باید خوشحال باشند و به او کمک کنند چرا که کار اجرایی بسیار سخت است.

ایلنا - یاسوج: رئیس صندوق توسعه ملی کشور که از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است با تقدیر ویژه از حضرت آیت الله سید «کرامت ملک حسینی» نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مفتخر هستم اعلام کنم ارتقاء ما در مسئولیت‌های مختلف مدیون دستخط آیت الله است و همه ما باید این خاندان را بزرگ بشماریم که به نفع مردم و استان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا از یاسوج، «سید صفدر حسینی» که در جمع محبان اهل بیت استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از هم استانی‌های مقیم تهران سخن می‌گفت، افزود: خاندان آیت الله ملک حسینی پشتوانه معنوی مردم استان ما و ما که در تهران هستیم، است و همه ما باید تحت زعامت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی که در جلسه حضور دارند برای توسعه استان تلاش کنیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران ادامه داد: توسعه از جمع‌های اینچنینی که با هدف توسعه استان شکل می‌گیرد آغاز می‌شود.

رئیس صندوق توسعه ملی کشور با تاکید بر کمک به «دکتر سید موسی خادمی» استاندار بومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از اینکه یک همشهری ما استاندار استان شده است همه باید خوشحال باشند و به او کمک کنند چرا که کار اجرایی بسیار سخت است.

حسینی با بیان اینکه داشتن سلایق مختلف نباید به توسعه استان لطمه بزند، گفت: ممکن است در موضوعات ملی دارای اختلاف‌هایی باشیم ولی در توسعه استان همه باید برای حل مشکلات استان و پیشرفت آن کمک کنیم.

این مسئول کشوری با اشاره به حضور تعدادی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مناصب ملی در دولت تدبیر و امید افزود: این مدیران از جمله من می‌توانند در توسعه استان مفید باشیم.

رئیس صندوق توسعه ملی کشور ادامه داد: من از همین جا به استاندار استان می‌گویم شما هیچ بهانه‌ای برای اینکه بگویید کمبود اعتبار ارزی یا ریالی برای طرح‌ها و سرمایه گذاری‌های خود ندارید چرا که صندوق هیچ محدودیتی برای کمک به کهگیلویه وبویراحمد و مناطق کمتر توسعه یافته آن ندارد.

حسینی تاکید کرد: همه ما باید به توسعه استان کمک کنیم تا چهار سال دیگر حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در پایان از سید شرف الدین ملک حسینی خواست تا برای موفقیت فرزندان استان دعا کند و آن‌ها را از راهنمایی و تذکرات خود محروم نسازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز