خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا:

موفقیت تیم مذاکره‌‌کننده ایران در «ژنو»، ثمره خون شهدای هسته‌ای‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۸

اکنون که به دنیا ثابت شده ایران اسلامی هیچگاه بدنبال " بمب اتم " نبوده شایسته است مردم و مسوولان کشور با اعتدال و امید، بقیه گام های موفقیت مذاکرات را نیز با دولتمردان همراهی کنند.

ایلنا - یاسوج: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی تلفنی، موفقیت تیم مذاکره هسته‌ای ایران در ژنو را تبریک و این موفقیت را نتیجه و ثمره استقامت دانشمندان هسته‌ای، منویات رهبری انقلاب، همراهی مردم و مسئولان به‌ویژه خط سرخ شهادت شهدای هسته‌ای دانست.

«سیدموسی خادمی» در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: خبر موفقیت دولتمردان امید و تدبیر در ژنو موجی از خوشحالی و شادمانی را در دل مردم بیدار ایران اسلامی زنده کرد، به‌گونه‌ای که رهبری انقلاب نیز در پیامی از نتیجه این مذاکرات اظهار لطف فرمودند.

وی با بیان اینکه دولتمردان تدبیر و امید در مذاکرات ژنو به دنیا فهماندند که ایران اسلامی هیچگاه دنبال سلاح هسته‌ای نبوده، خاطرنشان کرد: اکنون که به دنیا ثابت شده ایران اسلامی هیچگاه به‌دنبال «بمب اتم» نبوده شایسته است مردم و مسوولان کشور با اعتدال و امید، بقیه گام‌های موفقیت مذاکرات را نیز با دولتمردان همراهی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم مذاکره‌کننده ایران اسلامی با مشی اعتدالی و پرهیز از حواشی‌ها و لابی‌های صهیونیسم، مسلم بودن حق هسته‌ای ما را به تمامی دنیا به اثبات رساندند.

خادمی با تقدیر ویژه از فرامین و همراهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از تیم مذاکره کننده دولت یازدهم در ژنو، خاطرنشان کرد: بدون شک، دولتمردان ما نیز با بهره گیری از رهنمودهای ایشان توانستند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز