خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

این روزها شرایط اقتصادی کشور خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۸

دنبال برنامه ریزی برای تامین منابع با هدف اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی هستیم که باوجود همه مشکلات، امیدواریم این پروژه ها به سرانجام برسد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی، شرایط امروزی اقتصادی ایران را خوب ندانست و اظهارداشت: همه ما می‌دانیم که شرایط کنونی کشورمان شرایط خوبی نیست.

به گزارش ایلنا از گچساران، «غلامرضا تاجگردون» به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه وی در دیدار با برخی از مردم شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: در شرایطی کنونی، مسوولان باید در بین مردم حضور یابند اگرچه این حضور واقعا سخت و مشکل است.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرایط اقتصادی کشور شرایط خوبی نیست و امیدست در آینده‌ای نه چندان بهبود یابد، خاطرنشان کرد: هدف از دیدار ما با مردم نشست بر سفره فقرا و مستضعفین بوده و هیچ ربطی به سیاست ندارد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم شورای اسلامی افزود: با مجموعه مدیران استانی و وزرای دولت یازدهم تلاش خواهیم نمود مشکلات مردم دیارمان را رفع کنیم هرچند نیازمند همراهی مردم هم هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار، حضور مسوولات دولت تدبیر و امید در بین مردم یک وظیفه دینی و اخلاقی دانست و برآن تاکید کرد.

«سیدموسی خادمی» گفت: دنبال برنامه ریزی برای تامین منابع با هدف اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی هستیم که باوجود همه مشکلات، امیدواریم این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی همراهی مردم با مسوولان در شرایط سخت اقتصادی را بسیار موثر عنوان و اظهارداشت: مسوولان با حضور در بین مردم نیز می‌بایست پاسخگوی خواسته‌های بحق آن‌ها باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز