خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تائید کرد:

خانه خبرنگاران کهگیلویه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۲۰

نحوه سرقت از اتاق خبرنگاران این شهرستان برای خود ما نیزمبهم است زیراکه قفل کتابی این اتاق با کلید بازشده است.

ایلنا - یاسوج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، خبر سرقت از اتاق خبرنگاران این شهرستان در یازدهمین روز بهاری ۹۳ را تائید و اظهار تاسف نمود.

«آزاد خردمند» در گفت‌و‌گو با ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه اتاق خبرنگاران شهرستان کهگیلویه که سال گذشته از سوی شهرداری دهدشت مرکز شهرستان در پارک مرکزی این شهر نیز قرار دارد شب یازدهم فروردین ماه ۹۳ مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته است.

وی با تشریح چگونگی سرقت اتاق خبرنگاران کهگیلویه، اظهارداشت: این اتاق دارای مساحتی معادل ۱۲ متر و شیشه‌ای مانند بوده که در پارک مرکزی شهر دهدشت واقع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: نحوه سرقت از اتاق خبرنگاران این شهرستان برای خود ما نیزمبهم است زیرا که قفل کتابی این اتاق با کلید بازشده است.

خردمند با تاکید براینکه قفل کتابی اتاق عنوان شده به هیچ عنوان شکسته نشده است، خاطرنشان کرد: صورتجلسه این سرقت با هماهنگی نیروی انتظامی انجام شده است.

وی گفت: برخی از وسایل اتاق از قبیل سیستم کامل رایانه و چاپگر اتاق خبرنگاران کهگیلویه به سرقت رفته و باید منتظر اقدامات نیروی انتظامی در زمینه دستگیری سارق یا سارقان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: ۱۲ خبرنگار از رسانه‌های مختلف در این شهرستان به فعالیت اطلاع رسانی مشغول هستند که کارت خبری برای آنان صادر شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان کهگیلویه با شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز