خبرگزاری کار ایران

با حضور و نظرنهایی کارشناسان، شورا و شهردار دهدشت:

طرح میدان مرکزی دهدشت متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۲۶

برای طرح کنونی که می بایست تخریب صورت گیرد تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد هزینه شده است.

ایلنا - یاسوج: نشست پارک میدان مرکزی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه جهت تعیین تکلیف نهایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دراین نشست که با حضور دکتر پیوسته گر دانش آموخته شهرسازی از آلمان، دکتر آرام شهرساز فارغ التحصیل از مالزی، دکتر شهامت دکترای نقشه برداری(رئیس سابق سازمان نظام مهندسی)، مهندس خواجوی مسوول دفتر فنی فرمانداری، دکتر تخشا شهردار دهدشت و اعضای شورای اسلامی این شهر در محل پارک مرکزی برگزار که پس از بحثو تبادل نظر چهار ساعته و بازدید می‌دانی از این پارک مقرر شد: اتاقک‌های بتنی به اصطلاح چهارطاقی‌ها، پوتر‌ها و سازه‌های بلوکی که غیره اصولی و فاقد دیدگاه علمی و فنی بوده‌اند تخریب و مدت ۲۰ روز با تاکید بر توسعه پوشش فضای سبز گل و گیاه، بازسازی و طرح جدید توسط مشاوران میادین شهرهای اصفهان، رشت و تهران بوده‌اند ارائه و پس از مشورت با شورای شهر، شهرداری و نظرخواهی از شهروندان، عملیات اجرایی جدید این میدان آغاز شود.

شهردار دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: هزینه طرح گذشته پارک مرکزی این شهر در صورت ادامه روند به سه میلیارد ریال می‌رسید که از لحاظ فنی قابل قبول نبود.

«جواد تخشا» به ایلنا در دهدشت گفت: برای طرح کنونی که می‌بایست تخریب صورت گیرد تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد هزینه شده است.

وی تاکید کرد که طرح قبلی میدان مرکزی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به هیچ عنوان فنی و مهندسی نبوده و نمی‌بایست ادامه پیدا می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز