خبرگزاری کار ایران

در جاده یاسوج به اصفهان رخ داد:

تلف شدن ۶۰ رأس دام عشایر بر اثر تصادف با کامیون

کد خبر : ۱۶۴۰۷۰

این جاده که محل عبور عشایر منطقه گچساران به مناطق سردسیر می باشد یکی از پرترددترین و خطرناک ترین جاده های کهگیلویه و بویراحمد است که هر ساله شاهد چنین حوادثی است ولی مسئولین استان تا کنون برای عبور و مرور عشایر هیچ تدبیری اتخاذ نکرده اند.

بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون در جاده کمربندی یاسوج به اصفهان با یک گله گوسفند، تعداد ۶۰ راس از گوسفندان تلف شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، صبح امروز(دهم اردیبهشت ماه ۹۳) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک گله گوسفند در جاده کمربندی یاسوج به طرف اصفهان(واقع در شهرک صنعتی فرودگاه) که در حال عبور از کنار جاده بودند تعداد ۶۰ رأس از گوسفندان تلف و چندین راس دیگر زخمی شدند.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاد که این جاده ارتباطی مملو از گوسفندان عشایری بود که در حال عبور از کناره جاده بودند که راننده تریلی پس از سبقت از چند خودرو با این گوسفندان برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این جاده که محل عبور عشایر منطقه گچساران به مناطق سردسیر می‌باشد یکی از پر تردد‌ترین و خطرناک‌ترین جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد است که هر ساله شاهد چنین حوادثی است و با این وجود مسئولین استان تا کنون برای عبور عشایر و دام‌های‌شان تدبیری اتخاذ نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز