خبرگزاری کار ایران

بعد از گذشت پنج ساعت؛

جنگل‌های «نازنگون» باشت همچنان در آتش می‌سوزد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۹۵

روستانشینان هم اکنون در حال خاموش کردن شعله‌های آتش هستند و هرچه به ساعات غروب آفتاب می‌رسیم نگرانی‌ها باتوجه به وزش باد در ارتفاعات و تاریکی هوا بیشتر می‌شود.

به دلایل نامعلوم و بعد از پنج ساعت، جنگل‌های کوه‌های اطراف روستای «نازنگون باشت» در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان می‌سوزد و بنا به گفته بخشدار مرکزی شهرستان باشت، هیچ دستگاه اداری برای خاموش کردن این آتش تلاش خاصی نکرده‌اند و فقط روستانشینان در حال خاموش نمودن شعله‌های روبه افزایش آتش هستند.

«مهرداد انبازپور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: متاسفانه جنگل‌های کوه‌های اطراف روستای «نازنگون باشت» از ساعت ۱۴ امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۹۳ به دلایل نامعلومی دچار شعله‌های حریق شده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه با گذشت بیش از پنج ساعت از آتش سوزی این جنگل‌ها و درخواست‌های مستمر از دستگاه‌های مرتبط، کسی به داد روستانشینان نرسیده است، تصریح کرد: از همه ارگان‌ها درخواست کمک کرده‌ایم و تقاضای یک فروند بالگرد را مطرح کرده‌ایم، اما خبری از دستگاه‌های مرتبط و «بالگرد» نیست.

بخشدار مرکزی شهرستان باشت افزود: روستانشینان هم اکنون در حال خاموش کردن شعله‌های آتش هستند و هرچه به ساعات غروب آفتاب می‌رسیم نگرانی‌ها باتوجه به وزش باد در ارتفاعات و تاریکی هوا بیشتر می‌شود.

انبازپور، سطح جنگل‌های آتس گرفته شده در روستای «نازنگون باشت» در کهگیلویه و بویراحمد را نامعلوم دانست، اما تاکید کرد که این سطح زیاد است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روستای «نازنگون» در پنج کیلومتری روستای «آبدهگاه» شهرستان باشت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز