خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره منطقه سه و مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:

قاچاق آرد مربوط به تمام دولت ها، از ابتدای انقلاب بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۳۷

سودجویی در کالاهای یارانه ای همواره وجود داشته و متاسفانه باید گفت در حوزه آرد این موضوع مشخص است.

عضو هیات مدیره منطقه سه و مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از قاچاق آرد و فروش آزاد آن در سراسر کشور از جمله این استان خبرداد و از این موضوع اظهار نگرانی کرد.

" امید جهان نژادیان " به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه قاچاق آرد و فروش آزاد آن در سراسر کشور و استان ما وجود دارد و این موضوع تعارف بردار نیست.

وی باتاکید بر نگرانی خود از قاچاق آرد در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: سودجویی در کالاهای یارانه ای همواره وجود داشته و متاسفانه باید گفت در حوزه آرد این موضوع مشخص است.

عضو هیات مدیره منطقه سه و مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: موضوع قاچاق آرد مربوط به یک دولت و ۲ دولت نبوده و همواره از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته است.

جهان نژادیان معتقدست اگر توزیع آرد در مسیر قانونی خود حرکت کند مشکلی برای خبازان و استفاده کنندگان وجود دارد اما این توزیع در مسیر قانونی حرکت نمی کند به همین خاطر قاچاق آرد صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز