خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

امکان عضویت استانی در کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۹۲

در این طرح اعضای کتابخانه ها می توانند با عضویت در یکی از کتابخانه های عمومی استان، از سایر کتابخانه های عمومی نیز کتاب و منابع امانت بگیرند. ضمن اینکه در اجرای این طرح هیچ گونه هزینه اضافی از عضو دریافت نخواهد شد.

سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از فراهم شدن امکان عضویت در سراسر کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.

" زینب قربانی " با اعلام این خبر به ایلنا در یاسوج گفت: با توجه به راه اندازی سامانه جدید مدیریت کتابخانه های عمومی کشور تحت نرم افزار «سامان» به نشانی www. Samanpl. ir امکان عضویت در کتابخانه های عمومی استان با یک کارت عضویت فراهم شده است.

وی در تشریح این خدمت، اظهارداشت: در این طرح اعضای کتابخانه ها می توانند با عضویت در یکی از کتابخانه های عمومی استان، از سایر کتابخانه های عمومی نیز کتاب و منابع امانت بگیرند. ضمن اینکه در اجرای این طرح هیچ گونه هزینه اضافی از عضو دریافت نخواهد شد.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه این طرح فقط شامل امانت کتاب و منابع بوده و استفاده از فضاها و سالن های مطالعه را شامل نمی شود، تصریح کرد: طرح عضویت استانی به منظور افزایش امکان دسترسی مردم به کتاب بوده و اعضای کتابخانه ها با استفاده از عضویت در این طرح می توانند با توجه به سقف تعیین شده امانت کتاب نسبت به امانت کتاب از کتابخانه دلخواه اقدام کنند و پس از مطالعه، کتاب را به همان کتابخانه ای که از آن امانت گرفته اند عودت دهند.

قربانی در پایان از وجود آیین نامه ویژه این طرح خبر داد و گفت: هموطنان عزیز می توانند به منظور آگاهی از شرایط و مزایای این طرح به پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان به نشانی www. yasoujpl. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز