خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

شما را بخدا قسم در مصرف آب صرفه جویی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۸۶۵

اسراف کنندگان برادران شیطان هستند و نمی بایست در این ماهی که شیطان از خانه های ما رانده شده با اسراف در مصرف بی رویه آب دوباره آن را به خانه های مان بیاوریم.

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان بویژه شهر یاسوج خواست در مصرف آب شرب در ایام تابستان نسبت به سایر ماههای سال صرفه جویی بیشتری کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر حسینی " در خطبه های این هفته نمازجمعه یاسوج گفت: مردم شما را بخدا، از مصرف بی رویه آب بپرهیزید و اسراف نکنید زیراکه خداوند اسراف کنندگان را دوست ندارد.

وی با بیان اینکه آب مصرفی شهر یاسوج از طریق چاه تامین می شود، اظهارداشت: ۲ رودخانه در کنار این شهر وجود دارد که هر ۲ رودخانه آلوده و نمی توان از آب آن برای مصرف استفاده نمود.

امام جمعه یاسوج افزود: اسراف کنندگان برادران شیطان هستند و نمی بایست در این ماهی که شیطان از خانه های ما رانده شده با اسراف در مصرف بی رویه آب دوباره آن را به خانه های مان بیاوریم.

حسینی در ادامه فضای کنونی مصلای شهر یاسوج برای حضور مردم این شهر را ناکافی دانست و خاطرنشان کرد: پنج استاندار در این استان عوض شد و خدمت شان عرض کردم که فضای مصلای شهر یاسوج در آینده برای نمازگزاران بسیار کم است.

وی گفت: مصلای شهر یاسوج در سال های آینده گنجایش نمازگزاران را ندارد و عقل، دین و انسانیت حکم می کند که بفکر افزایش فضای فیزیکی مصلا باشیم.

امام جمعه یاسوج با تقدیر از تمام کسانی که زحمت کشیدند و مصلای کنونی این شهر را ساختند، تصریح کرد: مطمئن باشید که چندسال آینده، مصلا دیگر جوابگوی مردم نیست.

حسینی از همه مردم و مسوولان خواست در صورت توانایی بفکر مصلای جدیدی برای شهر یاسوج باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز