خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد:

بیماری تب مالت در قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۹۱

در روزهای اخیر شاهد بیماری تب مالت در بین مردم بعضی از روستاهای این بخش بودیم که نیاز بود مسئولان شبکه بهداشت بیشتر به فکر بودند.

امام جمعه قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع بیماری تب مالت در این بخش خبرداد و اظهارداشت: یک بلایی که این روزه ها در چاروسا وجود دارد و بسیار شیوه پیدا کرد، بیماری تب مالت است.


حجت الاسلام اسماعیل صلواتی به ایلنا در قلعه رئیسی گفت: در روزهای اخیر شاهد بیماری تب مالت در بین مردم بعضی از روستاهای این بخش بودیم که نیاز بود مسئولان شبکه بهداشت بیشتر به فکر بودند.

وی افزود: در حالی که این مریضی در بین مردم منطقه در حال افزایش بوده اما اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام نشده است.

امام جمعه قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود برخی کشمکش‌های مدیریتی و سیاسی را مهم‌ترین دلیل بی‌توجهی به رسیدگی به بیماری " تب مالت " در این بخش عنوان کرد.

صلواتی گفت: کشمکش‌ها در شبکه بهداشت و درمانگاه بخش چاروسا وقتی برای رسیدگی به سلامت مردم باقی نگذاشته و نیاز است قبل از اینکه اتفاقاتی که قبلا برای این مرکز رخ داده است.

وی افزود: مسئولین شبکه بهداشت بیشتر به این موضوع فکر کنند و نسبت به اطلاع رسانی وپیشگیری از این مریضی اقدام کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این بیماری در بین مردم چاروسا در حال افزایش است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم این بخش بیشتر دامدار هستند لازم است که مسئولان ذیربط نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی به مردم نگذارند افراد بیشتری به این مریضی دچار شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بخش قلعه رئیسی با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز