خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

جذب سرمایه‌گذار، مهم‌ترین منبع توسعه پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد است

کد خبر : ۱۸۶۰۲۱

این بخش اگرچه مشکلاتی دارد اما دارای تمدن دیرین و افراد تحصیلکرده‌ای است که با تلفیق آنها می توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در بخش پاتاوه بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی را مهم‌ترین منبع توسعه بخش پاتاوه شهرستان دنا در این استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدموسی خادمی در نشست با برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد در مسجد بخش پاتاوه گفت: اگرچه تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات می‌تواند در زمینه توسعه موثر باشد اما جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی موثر‌تر است.

وی با تشریح چگونگی ایجاد و بسترسازی توسعه در بخش پاتاوه شهرستان دنا، اظهارداشت: بخش پاتاوه دارای موقعیت مهم جغرافیایی است که می‌بایست از این موقعیت بهره برداری کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بخش اگرچه مشکلاتی را دارد اما دارای تمدن دیرین و افراد تحصیلکرده‌ای است که با تلفیق آن‌ها می‌توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در بخش پاتاوه بود.

وی از امام جمعه و سایر مسوولان بخش پاتاوه شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد خواست بفکر جذب سرمایه گذار و ایجاد بسترهای مشارت بخش خصوصی باشند.

خادمی به مردم بخش پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد قول داد باتمام توان خود و همکارانش بفکر رفع مشکلات کنونی این بخش باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بخش پاتاوه شهرستان دنا با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز