خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:

ضریب مصرف مواد مخدر در بانوان کهگیلویه و بویراحمد روبه رشد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۳۹

حدود یک هزار زن معتاد هم اکنون در زندان‌های این استان نگهداری می‌شوند که بیشترین مصرف مواد مخدر آنان از نوع " تریاک " است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از رو‌به رشد بودن ضریب مواد مخدر در بین بانوان این استان خبرداد و اظهار داشت: افزایش ضریب مصرف مواد مخدر در بین بانوان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه روبه رشد بوده که می‌طلبد تمهیدات لازمی در این ارتباط اندیشیده شود.

سید ناصر رضایی به ایلنا از یاسوج گفت: آخرین اطلاعات، حکایت از رشد مصرف مواد مخدر در بین بانوان کهگیلویه و بویراحمد خبر می‌دهد که این بسیار نگران کننده است.

وی میزان مصرف موادر مخدر در بین بانوان متاهل کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر از دختران مجرد ذکر و خاطرنشان کرد: اعتیاد همسر و یا فرزند می‌تواند مهم‌ترین دلیل مصرف مواد مخدر در بین بانوان متاهل باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود یک هزار زن معتاد هم اکنون در زندان‌های این استان نگهداری می‌شوند که بیشترین مصرف مواد مخدر آنان از نوع «تریاک» است.

رضایی، سن مصرف کنندگان به مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد را بالای ۱۸ سال ذکر و یادآورشد: مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی در این استان در حال پیشروی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز