خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با تقدیر از مسوولان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:

دولت تدبیر و امید در حوزه بهزیستی برنامه‌های ویژه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۲۱

خدمات قابل تقدیری در چندساله اخیر از سوی مسوولان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان ارائه شده که امیدواریم در دولت تدبیر و امید این خدمات با شتاب بیشتری به نیازمندان صورت گیرد.

سفره افطاری هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور برخی از مددجویان روزه دار تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد پذیرای این عزیزان بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در مراسم افطاری این روز، حدود ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی شهرستان بویراحمد و برخی از مسوولان محلی و استانی کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

در این آئین باشکوه، «حجت الاسلام سیدعلی فتح می‌رمحمدی» به نمایندگی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد، «فضل اله اتابک» مدیرکل، «محمدرحیم فاضلی» معاون مالی و پشتیبانی اداره کل بهزیستی و تمامی مسوولان بهزیستی استان و شهرستان حضور داشتند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خدمت به همنوع نیازمند را مایه افتخار مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در کشور و استان برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع نیازهای اساسی مددجویان در دستورکار دارد.

«حجت الاسلام سیدعلی فتح می‌رمحمدی» به ایلنا از یاسوج گفت: خدمات قابل تقدیری در چندساله اخیر از سوی مسوولان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان ارائه که امیدواریم در دولت تدبیر و امید این خدمات با شتاب بیشتری به نیازمندان صورت گیرد.

وی شزایط خدمات رسانی به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد را بنا به کمی اعتبارات و امکانات سخت عنوان و اظهارداشت: برنامه‌های توسعه‌ای برای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی این استان درحال انجام است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای رفع مشکلات مددجویان استان شایسته است هم خیرین و هم دولت در کنار هم تمامی تلاش‌های خود را بکار بگمارند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هم تعداد مددجویان تحت پوشش این اداره کل در استان را بیش از ۱۸ هزار مددجو برشمرد.

«فضل اله اتابک» گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در سالجاری و در افقی چندساله برای رفع مشکلات رفاهی، آموزشی و درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: بمناسبت ماه مبارک رمضان و دیدار بهتر با مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد سفره‌های افطاری در تمامی شهرستان‌های این استان با حضور مسوولان شهرستانی و بهزیستی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز