خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

پاتاوه بویراحمد ناپایدارترین شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۲۲

شهردار پاتاوه بویراحمد هم از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق‌رسانی پایدار و روشنایی‌های معابر این شهر انتقاد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ناپایدار‌ترین شبکه‌های برق این استان را مربوط به بخش «پاتاوه» شهرستان بویراحمد دانست.

«پژمان نیک اقبالی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: ناپایدار‌ترین شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بخش «پاتاوه» شهرستان بویراحمد بوده که سبب نارضایتی مردم و مسوولان این بخش را شده است.

وی با بیان اینکه کارهایی در زمینه رفع مشکلات برق پایدار در بخش پاتاوه از سوی مسوولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، اظهارداشت: امیدواریم این برنامه‌ها بتواند مشکلات کنونی برقرسانی به مشترکین این بخش را رفع کند.

شهردار پاتاوه بویراحمد هم از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برقرسانی پایدار و روشنایی‌های معابر این شهر انتقاد کرد.

«محمد آبدار» گفت: متاسفانه شرایط مطلوبی در حوزه برق پایدار در شهر پاتاوه نداریم و از سویی روشنایی‌های معابر اغلب خیابان‌های اصلی و فرعی در خاموشی کامل بسر می‌برد.

وی افزود: نبود روشنایی‌های معابر در سطح شهر، سبب مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در نیمه‌های شب برای مردم این شهر شده است.

شهردار پاتاوه بویراحمد از انجام مکاتبات متعدد با مسولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای رفع این مشکلات خبرداد و یادآور شد: متاسفانه تاکنون پاسخ مناسبی از سوی مسوولان این شرکت برای رفع مشکلات دریافت نکرده‌ایم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز با تائید ناپایدار‌ترین برق این استان در بخش پاتاوه بویراحمد، تصریح کرد: متاسفانه برای رفع مشکلات کنونی در حوزه برق شاهد همکاری مناسب از سوی مسوولان و مردم این بخش با شرکت توزیع نیروی برق نیستیم.

«محمدابراهیم اسکندری» گفت: مهاجرت و حاشیه نشینی در حوزه شهری پاتاوه بطور خودکار مشکلاتی را برای برقرسانی پایدار برای مسوولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به همراه آورده است.

وی باتاکید برهمکاری نکردن مردم و برخی از مسوولان محلی برای رفع مشکلات برق بخش پاتاوه بویراحمد، اظهارداشت: برای احداثشبکه‌های برقی جدید نیازمند اجرای طرح‌های کار‌شناسی با مشارکت مردم داریم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاری‌های لازم در این ارتباط با شرکت توزیع استان از سوی مردم وجود ندارد و اگر این همکاری‌ها صورت گیرد بدون شک تمام تلاش خود برای رفع مشکلات برقرسانی پایدار به مشترکین در بخش پاتاوه را انجام می‌دهیم.

اسکندری قول داد برای تعمیر و اصلاح شبکه‌های برق معابر روشنایی در بخش پاتاوه برنامه‌های جدیدی بکار ببندد تا شاهد رفع نگرانی مسوولان محلی و مردم این بخش باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بخش پاتاوه بویراحمد با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز