خبرگزاری کار ایران

راه عبور و مرور قدیمی‌ترین کتابخانه شهر یاسوج مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۰۵

کتابخانه امام علی(ع) قدیمی ترین کتابخانه این شهر بوده که ساختمان آن فرسوده و راه عبور و مرور آن مسدود شده است.

کتابخانه امام علی(ع) شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع در بلوار معروف به «سی سخت» نرسیده به میدان جهاد این شهر واقع شده که از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های استان محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، این کتابخانه دارای ۲ مسیر تردد بوده که یکی از این مسیر‌ها در بلوار اصلی و دیگری در پشت ساختمان مرکزی کتابخانه قابل تردد وسایط نقلیه و مراجعه کنندگان بوده است.

مسیر تردد به کتابخانه در بلوار اصلی دارای راه پله‌های متعددی بوده که امکان تردد برای وسایط نقلیه به هیچ عنوان وجود ندارد و حتی مراجعه کنندگان برای ورود از این مسیر با مشکلاتی مواجه هستند.

مسیر دوم که از پشت ساختمان کتابخانه امام علی(ع) یاسوج قابل دسترسی است مربوط به فردی بوده که اکنون اطراف ملک شخصی خود را حصارکشی کرده و امکان حضور علاقمندان در کتابخانه به هیچ عنوان وجود ندارد.

شرایط نگران کننده‌ای هم اکنون برای مراجعه کنندگان به کتابخانه امام علی(ع) یاسوج وجود دارد.

در بلوار اصلی امکان پارک وسایط نقلیه وجود ندارد، ورود علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه از مسیر بلوار بسختی صورت می‌گیرد و از سویی محل تردد سابق نیز بسته شده است.

فرماندار بویراحمد بهمراه سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از کتابخانه امام علی(ع) یاسوج بازدید کرد.

در این بازدید، سر پرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه آخرین وضعیت این کتابخانه، مسدود شدن راه قدیمی‌ترین کتابخانه شهر یاسوج جهت دسترسی بهتر اعضاء را از مهم‌ترین مشکلات این کتابخانه عنوان کرد.

«زینب قربانی» گفت: کتابخانه امام علی(ع) قدیمی‌ترین کتابخانه این شهر بوده که ساختمان آن فرسوده و راه عبور و مرور آن مسدود شده است.

فرماندار بویراحمد هم در این بازدید بر رفع مشکلات و موانع تاکید کرد و افزود: با جذب اعتبار لازم مشکلات این کتابخانه را حل و راه عبور و مرور جدیدی برای این کتابخانه احداثمی‌نماییم.

«هوشنگ یاری‌پور» تاکید کرد: با افتتاح چند کتابخانه شهری و روستایی در سال ۹۳ فضای مطالعه و کتابخوانی برای مردم شهرستان بویراحمد گسترش داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز