خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد:

آمادگی بزرگواری و تاجگردون برای کمک به مجمع خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۶۱

قرار است مدرسه مورد نظر در حوزه‌های انتخابیه این دو نماینده مجلس از سوی سازمان نوسازی استان کهگیلویه وبویراحمد تعیین تا کمک‌های آنها برای اتمام این پروژه ها بحساب همین مدارس واریز شوند.

مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری ویژه نمایندگان حوزه انتخابیه " باشت و گچساران " و حوزه انتخابیه " کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده " برای پرداخت کمک وعده داده شده خود به مجمع خیرین مدرسه ساز استان خبر داد.

" شاهرضا دیودیده " در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا گفت: حجت الاسلام و المسلمین " سید علی محمد بزرگواری " و " غلام رضا تاج گردون " نمایندگان حوزه های انتخابیه " کهگیلویه " و " گچساران " در شانزدهمین همایش خیرین مدرسه ساز استان که ۱۹ خرداد در تهران برگزار شد، متعهد شدند که منزل مسکونی و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار مجمع خیرین مدرسه ساز استان برای ساخت مدرسه در حوزه های انتخابیه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه این دو نماینده مجلس شورای اسلامی در تماس های تلفنی با او پیگیر اجرایی شدن این تعهد خود بودند ادامه داد: قرار است مدرسه مورد نظر در حوزه های انتخابیه این دو نماینده مجلس از سوی سازمان نوسازی استان کهگیلویه وبویراحمد تعیین تا کمک های آنها برای اتمام این پروژه ها بحساب همین مدارس واریز شوند.

این مقام مسئول در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای تاج گردون برای واریز قسط اول کمک ۳۰۰ میلیونی خود اعلام آمادگی کرده اند و پس از پایان ماه رمضان مدرسه مورد نظر تعیین و به ایشان معرفی خواهد شد.

دیودیده با بیان اینکه نماینده " کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده " در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش منزل مسکونی خود را برای کمک به انجمن خیرین مدرسه ساز استان اهدا کردند، گفت: آقای بزرگواری هم در تماس تلفنی با من آمادگی خود را برای فروش منزل و واریز قیمت آن به حساب پروژه ای(مدرسه) در حوزه انتخابیه خود اعلام کردند که این اقدام هم پس از پایان ماه رمضان انجام خواهد شد.

شانزدهمین همایش مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ خرداد ماه سالجاری در تهران برگزار شد. در این همایش خیرین مدرسه ساز استان و کشور به این امر خیر ۱۴میلیارد تومان کمک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز