خبرگزاری کار ایران

اعتبار چشمگیری در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار می دهیم:

قول شهرداری یاسوج برای کمک به کتابخانه عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۸۳

با این وجود چون معتقدیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی می بایست در جامعه ترویج پیداکند اعتبارات ویژه ای در اختیار نهاد عمومی کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌دهیم.

شهردار یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، قول داد برای رفع برخی از مشکلات مالی کتابخانه های عمومی این استان، اعتبار ویژه ای در اختیار این نهاد قرار می دهد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " محمدعلی جاوید " در نشست اعضای جدید انجمن های کتاب کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان گفت: درست است که قانون از تخصیص نیم درصد درآمدهای شهرداری ها به نهادهای عمومی کتابخانه‌ها سخن گفته اما همه می دانید شهرداری های این استان فاقد درآمدهای مناسب هستند.

وی با بیان اینکه درآمدهای شهرداری جوابگوی رفع مشکلات این نهاد نیست، اظهارداشت: با این وجود چون معتقدیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی می بایست در جامعه ترویج پیداکنند اعتبارات ویزه ای را در اختیار نهاد عمومی کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد قرار می دهیم.

شهردار یاسوج افزود: مشکلات مالی شهرداری ها در کهگیلویه و بویراحمد فراوان است بطوریکه بسیاری از آنها با خطر ورشکستگی روبرو هستند و شهرداری یاسوج مرکز استان نیز در این بین دارای مشکلات مالی متعددی است.

جاوید، تخصیص اعتبارات جدید به نهاد کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد را وظیفه قانونی و اجتماعی خود خواند و یادآورشد: اعتبار مورد نظر ما بزودی در اختیار این نهاد قرار می گیرد.

وی گفت: علاوه برتخصیص اعتبارات به نهاد کتابخانه عمومی استان آماده هرگونه همکاری با این نهاد باهدف رفع مشکلات آنها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز