خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

جمع آوری گدایان خیابانی به تنهایی وظیفه بهزیستی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۹۳

شرایط کنونی متکدیان در شهر یاسوج باتوجه به گردشگر پذیر بودن این شهر برای خود ما نیز ناخوشایند است و می‌بایست تدابیر ویژه‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که این اداره کل به تنهایی وظیفه ای در قبال جمع آوری گدایان خیابانی ندارد.

فضل الله اتابک به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه تعدادی از متکدیان سایر استان های کشور و حتی خارج از کشور هم اکنون در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج مرکز استان با شگردهای مختلف به کار گدایی مشغول هستند.

وی تعداد دستگاههای اجرایی را که می بایست کار جمع آوری گدایان خیابانی را انجام دهند ۱۵ دستگاه عنوان کرد و اظهارداشت: سازمان بهزیستی به تنهایی وظیفه جمع آوری گدایان را برعهده ندارد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوش آب و هوا بودن شهر یاسوج، مرکز استان در ایام تابستان، مهمترین دلیل حضور گسترده گدایان در این شهر است.

اتابک با اظهار نگرانی از اجرا نشدن قانون جمع آوری متکدیان خیابانی، تصریح کرد: معتقدیم قانون جمع آوری متکدیان که با مشارکت ۱۵ دستگاه اجرایی می بایست اجرایی شود بنحو شایسته ای اجرا نمی شود.

وی از آمادگی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با همراهی سایر دستگاههای اجرایی جهت جمع آوری متکدیان در این استان خبرداد و تصریح کرد: حضور برخی از گدایان در شهر یاسوج بصورت سازماندهی شکل می گیرد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط کنونی متکدیان در شهر یاسوج باتوجه به گردشگر پذیر بودن این شهر برای خود ما نیز ناخوشایند است و می بایست تدابیر ویژه ای در این زمینه اندیشیده شود.

اتابک، حضور برخی از متکدیان پاکستانی در شهر یاسوج را برای شهروندان و گردشگران نگران کننده خواند و تاکید کرد که حضور گدایان پاکستانی آن هم بصورت گروهی موجب نگرانی و نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز