خبرگزاری کار ایران

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد خبرداد:

خبرنگاران کشوری میهمان عرصه های منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۴۸

برای سومین بار در ۱۳ سال گذشته قرار است خبرنگاران برتر کشور برای بازدید از آخرین روند عرصه های جنگلی و مرتعی کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کنند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد از حضور خبرنگاران کشوری در عرصه های منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بمدت ۲ روز خبرداد.

سعید نظری در گفت و شنود اختصاصی باایلنا از یاسوجگفت: برای سومین بار در ۱۳ سال گذشته قرار است خبرنگاران برتر کشور برای بازدید از آخرین روند عرصه های جنگلی و مرتعی کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کنند.

وی زمان ورود ۱۰ خبرنگار خبرگزاری ها و روزنامه های کثیرالانتشار کشوری در عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد را فردا سیزدهم و پس فردا چهاردهم مردادماه ۹۳ عنوان کرد.

کارشناس مسوول سابق روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران کشوری برای اولین بار در سال ۸۰ و در دوران مدیریت مرحوم مهندس جهانگیری، برای دومین بار در دوران مدیریت مهندس تباشیر در سال ۸۹ و اکنون در دوران مدیریت مهندس جهان آراء برای بازدید از عرصه های حنگلی و مرتعی به این استان سفر می کنند.

نظری با تشریح حضور خبرنگاران کشوری در عرصه های منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: این عزیزان فردا سیزدهم در بادامستان های قشلاقی یعنی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و گچساران حضور خواهند داشت و در روز چهاردهم نیز از گیاهان دارویی و جنگل های بویراحمد و دنا دیدن خواهند کرد.

وی گفت: عصر روز چهاردهم مردادماه ۹۳ خبرنگاران از طریق فرودگاه شیراز به تهران بازخواهند گشت.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد خواست در کنار خبرنگاران رسانه های کشوری حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز