خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:

یارانه‌ها از محل نذورات امامزاده‌ها پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۶۲

در یکساله اخیر هیچگونه اعتباری برای پروژه‌های عمرانی این اداره کل تخصیص داده نشده چون در سال گذشته وضعیت اعتباری واقعا مناسب نبوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که یارانه‌ها از محل نذورات مردمی در امامزاده‌ها یا موقوفات به هیچ عنوان پرداخت نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی صالح موسوی اعظم» در نشستی با رسانه‌ها در یاسوج گفت: نه در دولت‌های دکتر احمدی‌نژاد و نه در دولت کنونی به هیچ عنوان از محل نذورات امامزاده‌ها و یا موقوفات، یارانه‌ها پرداخت نمی‌شد.

وی با بیان اینکه دولت‌های دکتر احمدی‌نژاد به اندازه تمامی دولت‌ها برای عمرانی و آبادانی مساجد و امامزاده‌ها همت داشت، اظهار داشت: امیدواریم وعده‌هایی که دولت کنونی در ارتباط با تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی داده محقق شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یکساله اخیر هیچگونه اعتباری برای پروژه‌های عمرانی این اداره کل تخصیص داده نشده چون در سال گذشته وضعیت اعتباری واقعا مناسب نبوده است.

موسوی اعظم با اظهار امیدواری از اینکه تحریم‌ها برداشته شود تا شاهد رفع مشکلات کنونی باشیم، خاطرنشان کرد: نذورات امامزاده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خیلی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز